Extreme Salute

Had zelf meer van de potten verwacht. Had 2x B1 en 2x B5 afgestoken. Vond ze toch wat tegenvallen in vergelijking met andere cakes van hetzelfde kaliber.

Ik had zelf de B5 en vond deze er ook niet echt uitspringen tegen over de rest. Misschien was de verwachting wel te hoog door alle goede recenties? Geen slechte cake maar voor die prijs mag je deze uitwerking wel minimaal verwachten en verwachte er stiekem iets meer van.

Had zelf 2 keer de B1 met als effect peony naar crackling.
Was een leuke cake maar niet echt bijzonder.Effecten waren redelijk groot maar heb beter gezien.Burstknallen waren aardig maar niet meer dan dat.Was mijn eerste keer en had er toch wel meer van verwacht.
Beide hadden overigens productiejaar 2008 inclusief eindsalvo

Laatst bewerkt:
ik had de B5 de eerst 3schoten waren fantastisch, groot boeket..harde burts.. En toen kapte die ermee :[

Dan haal je toch gewoon even het wikkeltje van de cake af en zoek je de lont op waar de tubes mee aan elkaar verbonden zijn? Dan doe je daar even een extra stukje visco aan voor de veiligheid en steek je dit aan. Anders gooi je gewoon 25 euro weg...
Dit jaar heb ik zelf ook 2 keer meegemaakt dat een cake er na een paar shots mee stop en een cake was de Phantom van Hardix. Dan gooi ik hem echt niet weg want dat is gewoon 60 euro.

Ontopic maar weer.:)

Dan haal je toch gewoon even het wikkeltje van de cake af en zoek je de lont op waar de tubes mee aan elkaar verbonden zijn? Dan doe je daar even een extra stukje visco aan voor de veiligheid en steek je dit aan. Anders gooi je gewoon 25 euro weg...
Dit jaar heb ik zelf ook 2 keer meegemaakt dat een cake er na een paar shots mee stop en een cake was de Phantom van Hardix. Dan gooi ik hem echt niet weg want dat is gewoon 60 euro.

Ontopic maar weer.:)

Ik kan begrijpen dat sommige onder ons dat nogal een groot risico vinden.
Ik met me knappe koppie doe dat liever niet. ghehehe :wink:

khad de b1 en de b4 ze waren harstikke goed vooral de b4

alleen stopte de b1 ermee na 1 schot:angry: maarja ik dus na een tijdje dat ding mee de schuur in(half 1 snachts), helm en dikke jas me handschoenen aangetrokken en chirugisch de tube verwijderd en wat visco aan het lontje geplakt die meteen zichtbaar was en toen weer afgestoken ging perfect:D
volgend jaar koopt ik er 4 denk:wink:

Ik had zelf ook de Extreme Salut; vond hem meevallen na alle negatieve recensies over de 2009 versie. Hier mijn filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ze zijn nog steeds wel goed maar wel een stuk minder dan vorig jaar vind ik. Heb net even wat eigen fimpjes vergeleken en de burst is toch wel wat minder hard en de effecten wat rommeliger.

Had zelf 2 keer de B1 met als effect peony naar crackling.
Was een leuke cake maar niet echt bijzonder.Effecten waren redelijk groot maar heb beter gezien.Burstknallen waren aardig maar niet meer dan dat.Was mijn eerste keer en had er toch wel meer van verwacht.
Beide hadden overigens productiejaar 2008 inclusief eindsalvo

Peony met crackling?
Ik had de B1 ook dit jaar en ook 2x. Deze hadden echter het effect 'golden willow to blue' Zou de B1 van mij dan een oude voorraad zijn?
Ik weet het onderhand namelijk niet meer met al die veranderingen.:bonk:
Trouwens het effect was wel erg goed uitgewerkt, gewoon volle boeketten, geen slappe zooi, maar echt enorme willows die goed naar beneden vielen.

Zou wel handig zijn als ze dit jaar eens per effect te bestellen zijn.
Niet dat ik met ongeveer 4x hetzelfde effect in mijn collectie zit, waar ik niet op aan het wachten ben.:bonk:

Vond deze helemaal niet tegenvallen!:D
Erg grote volle boeketten, een heerlijke burst, misschien dat ik nog wel de oude versie had? Had deze als vervanger van de silver salute gekregen (8x silver salute besteld, 5 stuks geleverd en 3 keer deze) , maar vond ze absolute niet tegenvallen!

zo..lont eruit gehaald na weigering, opnieuw aangestoken.. en kneiters wat een heerlijke pot die B5 .. keiharde Burst, schitterende effecten! top, volgend jaar weer :D

2xb3 en 2xb2 geschoten heerlijke potten.had wel de oude versie op het etiket stond 07/08/09.willows tot op de grond.hahaha.

Hier een filmpje van een extreme salute van ons, geen idee welke het is, vond hem wel mooi en grote boeketten hebben :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had zelf afgelopen jaar ook voor de eerste keer de extreme salute.
Volgens het label was het de B1 versie tevens stonden de jaartallen 2008-2009-2010 erop vermeld.Heb alle filmpjes van de ES bekeken maar geen enkele ervan had deze uitwerking.We kunnen dus weer een nieuwe versie van de ES erbij rekenen.

+ YouTube Video

Hier de b1 tm b5 overlappend en dan de b1 tm b5 tegelijk.
En als kers op de taart nog 13 nitrate cake's

+ YouTube Video

Had zelf afgelopen jaar ook voor de eerste keer de extreme salute.
Volgens het label was het de B1 versie tevens stonden de jaartallen 2008-2009-2010 erop vermeld.Heb alle filmpjes van de ES bekeken maar geen enkele ervan had deze uitwerking.We kunnen dus weer een nieuwe versie van de ES erbij rekenen.

movie

Die had ik ook, alleen stond er bij mij b3 ? :bonk:
Had hem niet kunnen filmen, batterij was leeg :p dus kon niet gelijk er nieuwe inzetten.

Maar erg raar dat er bij jou B1 stond en bij mij b3

Ik ben wel benieuwd wat er word gedaan met de Extreme Salute's. Iedereen hier weet dat het toppers waren of nog steeds zijn. Ik hoop toch dat er een keer duidelijkheid kom. Dus bijvoorbeeld 6 verschillende cakes, waar duidelijk opstaat welke je hebt. Zodat iedereen weet welke cake je in handen hebt.

Ik had dus ook de ''B1'' versie die hier boven aan deze pagina staat. Kwam in vergelijking met de Buurtassortiment cakes er niet bovenuit, maar deed er ook niet veel onder. Alleen omdat het twee verschillende effecten in 1 schot was vond ik hem wat magerder overkomen. De kleuren waren wel super gaaf.

Op de achterkant van die van mij stond B4.
Alleen die effecten waren anders dan op filmpjes op internet.
Het enige minpunt van B&W de constante veranderingen in effect.. :sad:

Back
Bovenaan