vuurwerk-freak
VWC lid
Had zelf meer van de potten verwacht. Had 2x B1 en 2x B5 afgestoken. Vond ze toch wat tegenvallen in vergelijking met andere cakes van hetzelfde kaliber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik had de B5 de eerst 3schoten waren fantastisch, groot boeket..harde burts.. En toen kapte die ermee :[
Dan haal je toch gewoon even het wikkeltje van de cake af en zoek je de lont op waar de tubes mee aan elkaar verbonden zijn? Dan doe je daar even een extra stukje visco aan voor de veiligheid en steek je dit aan. Anders gooi je gewoon 25 euro weg...
Dit jaar heb ik zelf ook 2 keer meegemaakt dat een cake er na een paar shots mee stop en een cake was de Phantom van Hardix. Dan gooi ik hem echt niet weg want dat is gewoon 60 euro.
Ontopic maar weer.![]()
+ YouTube Video | |
Had zelf 2 keer de B1 met als effect peony naar crackling.
Was een leuke cake maar niet echt bijzonder.Effecten waren redelijk groot maar heb beter gezien.Burstknallen waren aardig maar niet meer dan dat.Was mijn eerste keer en had er toch wel meer van verwacht.
Beide hadden overigens productiejaar 2008 inclusief eindsalvo
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
Had zelf afgelopen jaar ook voor de eerste keer de extreme salute.
Volgens het label was het de B1 versie tevens stonden de jaartallen 2008-2009-2010 erop vermeld.Heb alle filmpjes van de ES bekeken maar geen enkele ervan had deze uitwerking.We kunnen dus weer een nieuwe versie van de ES erbij rekenen.
movie