Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Alle 6 geschoten om 00:00. Wat een bakbeesten zeg! Deze krachtige boeketten deden de ramen trillen in de straat. Volgend jaar zijn ze weer van mij!

Ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond de batch 2017 een stuk beter dan alle andere batches hier voor. Ze waren krachtiger, de mines vetter en de uitwerkingen waren bruter.

1 stuks van meegemaakt op 29 december *kuch*. Toen was het eigenlij perfect weer dus de effecten kwamen goed tot hun recht. Ook was het één van de eerste dingen die werd afgeschoten waardoor het allemaal nog machtiger overkwam. Maar het was wel een topper! Dikke mines, grote effecten en een redelijk rap tempo voor een hexagon cake.

Ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond de batch 2017 een stuk beter dan alle andere batches hier voor. Ze waren krachtiger, de mines vetter en de uitwerkingen waren bruter.

Helemaal mee eens. Heb ze altijd al goed gevonden maar dit jaar waren ze grandioos!

Deze geweldige potten voorheen 2 jaarwisselingen gehad maar eigenlijk de laatste 2 jaarwisselingen over het hoofd gezien of toevallig niet in collectie bij mijn vaste levranciers maar als ik de reacties zo lees en zeker dit van dit jaar dan ga ik toch echt mijn best doen om deze parels weer te scoren!

had er dit jaar ook een aantal van afgestoken dit jaar, maar ik kan zeggen dat deze 2017 batch echt super zijn, denk zelfs wel net zo goed als de BAXXL of Fairytail

Iemand een filmpje dan van de 2017 batch ?
Ik heb 1x dit assortiment gehad en toen vond ik ze al steengoed !
Maar als ze nu dan nog beter zijn..

Ik heb een karton "oude" van Wolff geschoten en een aantal 2.0

Films van de 2.0 moet ik nog even zoeken. Wel heb ik hier tweemaal die van Wolff, ter vergelijking:

Het blijven dikke cakes met een goede spreiding. Wel duidelijk minder gevulde boeketten dan de Extreme Salute 2.0, maar de spreiding blijft hetzelfde met de maximale 2 gram burst. Voor de aanbiedingsprijzen die je ziet kan je hier wel een leuk blok van maken, maar voor de volle mep bij veel Wolff dealers zou ik dit pakket nooit kopen.

Het blijven dikke cakes met een goede spreiding. Wel duidelijk minder gevulde boeketten dan de Extreme Salute 2.0, maar de spreiding blijft hetzelfde met de maximale 2 gram burst. Voor de aanbiedingsprijzen die je ziet kan je hier wel een leuk blok van maken, maar voor de volle mep bij veel Wolff dealers zou ik dit pakket nooit kopen.

Ik had dat ook meteen bij het zien van bovenstaande beelden van de Wolff-versie, die van Vuurwerktotaal zijn een stuk dikker!! Overigens wordt het als je het mij vraagt nu wel wat verwarrend door hier in het Vuurwerktotaal-topic een filmpje van de Wolff-versie te plaatsen...

Zit te twijfelen over deze. Afgelopen jaar de 2017 versies van Fairytail en Brasilian box gehad. Beide erg goed. Kan deze nu ook voor soortgelijk bedrag krijgen. Voor de afwisseling wel leuk om deze eens te hebben. Zijn er mensen die deze in de productie 2017 hebben kunnen vergelijken met de pangu en evo assortimenten? De keuze gaat vooralsnog tussen de Brasilian box of deze...

Kan iemand mij meer vertellen over de cake... Een dan met name over de knal? Is deze vergelijkbaar met een knal van een Secret Salute? Iemand ervaringen met beide cakes over misschien zelfs een vergelijkende video?
Ik heb hiervan een karton besteld en wilde ook nog een karton Secret Salute. Maat ineens bedacht ik me dat ik deze misschien als finale kan gebruiken. Mits de knal wel aardig is.

Ps ik ga hem combineren met een karton wicked Whistler

Kan iemand mij meer vertellen over de cake... Een dan met name over de knal? Is deze vergelijkbaar met een knal van een Secret Salute? Iemand ervaringen met beide cakes over misschien zelfs een vergelijkende video?
Ik heb hiervan een karton besteld en wilde ook nog een karton Secret Salute. Maat ineens bedacht ik me dat ik deze misschien als finale kan gebruiken. Mits de knal wel aardig is.

Ps ik ga hem combineren met een karton wicked Whistler

ik neem aan dat je weet dat dit siercakes zijn, en ja de burstknal is naar mijn mening beduidend harder dat de secret salute van de laatste jaren.

Deze serie doet het al jaren erg goed vind ik. De burst is goed en verder zijn het gewone 19 shots cakes met een breed siereffect. In de freakacties vaak voor weinig geld verkrijgbaar.

ik neem aan dat je weet dat dit siercakes zijn, en ja de burstknal is naar mijn mening beduidend harder dat de secret salute van de laatste jaren.

Ja klopt ik weet dat het sier is, ik doe nu al 3 jaar knal als finale. Dus ik dacht misschien een keer wat anders

Foto's:

dsc_2642-2.jpg

dsc_2645-2.jpg

dsc_2654-2.jpg

Nog steeds een dik assortiment, vooral de burst blijft om van te smullen!! Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

Ik kan 6 stuks van deze halen voor 90 euro, twijfel nog. Tenminste, op de site heten ze Climax 19 van Vuurwerktotaal, maar het filmpje wat er bij staat zijn van de extreme salute 2.0 . Iemand ervaring mee of deze gewoon hetzelfde zijn?

Back
Bovenaan