Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet hoe jullie het ervaren hebben, maar ik vond de batch 2017 een stuk beter dan alle andere batches hier voor. Ze waren krachtiger, de mines vetter en de uitwerkingen waren bruter.
Helemaal mee eens. Heb ze altijd al goed gevonden maar dit jaar waren ze grandioos!
Het blijven dikke cakes met een goede spreiding. Wel duidelijk minder gevulde boeketten dan de Extreme Salute 2.0, maar de spreiding blijft hetzelfde met de maximale 2 gram burst. Voor de aanbiedingsprijzen die je ziet kan je hier wel een leuk blok van maken, maar voor de volle mep bij veel Wolff dealers zou ik dit pakket nooit kopen.
Kan iemand mij meer vertellen over de cake... Een dan met name over de knal? Is deze vergelijkbaar met een knal van een Secret Salute? Iemand ervaringen met beide cakes over misschien zelfs een vergelijkende video?
Ik heb hiervan een karton besteld en wilde ook nog een karton Secret Salute. Maat ineens bedacht ik me dat ik deze misschien als finale kan gebruiken. Mits de knal wel aardig is.
Ps ik ga hem combineren met een karton wicked Whistler
ik neem aan dat je weet dat dit siercakes zijn, en ja de burstknal is naar mijn mening beduidend harder dat de secret salute van de laatste jaren.