Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Ik kan 6 stuks van deze halen voor 90 euro, twijfel nog. Tenminste, op de site heten ze Climax 19 van Vuurwerktotaal, maar het filmpje wat er bij staat zijn van de extreme salute 2.0 . Iemand ervaring mee of deze gewoon hetzelfde zijn?

Ziet er uit als een nieuwe omlabeling. Het kruitgewicht komt overeen met de ES 2.0
Goed assortiment hoor voor die prijs!

download1.png

Linkje met wat meer info: https://prezi.com/p/jotcfha9yace/climax-fireworks/

Geen 25 grams meer?

Geen 25 grams meer?

Gisteren bij de demo in Baarn van papo heb ik deze cakes weer eens los geschoten zien worden en er viel me gelijk iets op. De losse mine aan het begin van de cake zit er niet meer in!

Dus nu vraag ik me af zijn de regels voor 25grams cakes veranderd of is het kruitgewicht verlaagd van dit product?

Ik vond de boeketten en de knallen normaal. Niet bij de hardste of grootste van de avond maar ook niet slecht. De Brasilian Box of Fairytail hebben nu in ieder geval wel mijn voorkeur wat dat betreft.

Ze schoten de extreme salute 2.0 na de spinnerz 2 colorz en die knalde een behoorlijk stuk harder.

Heb ze deze O&N weer alle 6 afgeschoten. Wederom een groot succes. Ik krijg langzamerhand het idee dat een karton Extreme Salute 2.0 de basis vormt van een goede stooksessie. Afwisselend met wat compounds is je 00:00-Showtje dan absoluut perfect!

Kortom: dit jaar zijn ze weer van mij en het jaar daarop ook!

ik had dit jaar ook een karton. uiteindelijk vond ik later nog 1 losse in de auto... dus ik heb er 5 gezien.
2 ervan hadden een mega dikke crackling mine, dit maakte deze 2 cakes uniek en mega gaaf!
de overige 3 categoriseer ik als 'goed', maar niet super.
de burst was niet erg hard, de effecten zagen er netjes verzorgd en goed uit, alleen niet zo heel groot. daarom vond ik de lucky 19 en buurtassortiment bijvoorbeeld meer indruk maken, puur omdat die er keihard opklappen

Is dit assortiment met 6 Extreme Salute 2.0 heden ten dage nog steeds een aanrader? Ik hoor best veel geluiden dat ze niet meer zo hard in de lucht knallen, klopt dit? Ook hoor ik geluiden over kleine boeketten?? Zouden jullie mij een box van 6 stuks aanraden?

Ik zou kijken of je een ander assortiment voor hetzelfde geld kan scoren... brasilian, fairytail, valk of lucky 19. Exact om bovenstaande redenen. Ze zijn vaak naar verhouding vrij prijzig. 1 voordeel, bij 3 van de 6 zit een MEGA dikke crackling mine, kijk het filmpje boven jouw post bijvoorbeeld

Is dit assortiment met 6 Extreme Salute 2.0 heden ten dage nog steeds een aanrader? Ik hoor best veel geluiden dat ze niet meer zo hard in de lucht knallen, klopt dit? Ook hoor ik geluiden over kleine boeketten?? Zouden jullie mij een box van 6 stuks aanraden?

Een aantal jaren geleden in Maaseik een karton aangeschaft voor 60€, vorige jaarwisseling hiervan de laatste afgestoken. Vond ze niet echt bijzonder, zou idd voor een Fairytail of Lucky 19 gaan.

Gister voor de derde keer alle 6 zes om 00:15 afgeschoten. Krachtige mines en erg krachtige boeketten. Voor mijn gevoel krachtiger dan vorig jaar. Een andere gast zette tegelijk een andere 19 shots-cake ernaast en die werd letterlijk weggeblazen! Je zag hem nauwelijks nog. Geen gelul dus over de ES2!

Het mooie is dat ik ze na 3 compounds heb geschoten en dat de adrenaline en het geweld gewoon in stand werd gehouden.

Back
Bovenaan