Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Een vraag : de extreme salute versies heb ik al paar keer gehad maar de big 19 nog nooit, wat adviseren jullie mij ? Als alternatief heb ik eventueel ook nog het fairytail ass. op het oog.

Een vraag : de extreme salute versies heb ik al paar keer gehad maar de big 19 nog nooit, wat adviseren jullie mij ? Als alternatief heb ik eventueel ook nog het fairytail ass. op het oog.

Fairytail heeft wel echt de mooiste effecten
Big 19 heeft de minste effecten denk ik al zal deze wel veel goedkoper zijn.

Had ze vorig jaar beide en zou als je de fairy voor mooie prijs kam krijgen daarvoor gaan.

Extreme nog nooit gehad

Afgaande op de films (heb niks zelf gehad, behalve 1 E.S 2.0 cake) zou ik als je voor kwaliteit gaat het Fairytail Assortiment nemen en voor de beste prijs/kwaliteit de Big19. Wil je voor een middenweg, adviseer ik je de E.S 2.0.

Ik ben zelf geen fan van deze cakes. De mines zijn wel mooi maar de ene cake bevat bijvoorbeeld 1 effect en een andere cke weer 3 verschillende effecten. Je weet nooit waar je aan toe bent :p

Dan cind ik big 19, buurtass, fairytail bijv stukken mooier.

Gisteren deze box gestookt en ik moet zeggen dat het zeker niet tegenviel. Er zit niet veel structuur in de cakes naar mijn idee, heb ook het idee dat ze ergens veranderd zijn i.v.m. die van een paar jaar geleden, maar je ziet wel heel goed terug dat het 475gr per cake is, want de effecten zijn vet, helemaal de mines die een 'dubbel' effect geven.

Weer enorm genoten van een karton Extreme Salute cake's!
Mooie volle mines, goede bursts met grote boeketten! :handsup:

Wij hebben ook weer genoten van de E.S. 2.0. Hele vette mines, goede burst en prima boeketten! Blijven erg leuke cakes.

Blijven elk jaar toch weer leuke cakes. Dit jaar weer een karton weggeschoten. Volgend oudjaar maar opnieuw een karton bestellen. Twee tegelijk aansteken is wel een aanrader om het tempo te verhogen.

Hier doe je toch nooit echt een miskoop aan, ze mogen van mij wel iets lager knallen. Vind dat die mine wel veel toevoegd, maakt de cake helemaal compleet.

Happy Hardcore - Fantasy world
Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
Fairytail Assortiment - Cake 3
Buurt Assortiment XXL - Power Zone

Leuke vergelijking! Fairytail wint het net, voor de ES 2.0. Happy Hardcore een mooie derde en Buurtassortiment valt net buiten het podium.

Happy Hardcore - Fantasy world
Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
Fairytail Assortiment - Cake 3
Buurt Assortiment XXL - Power Zone

Nog altijd goede cakes dit, ik had afgelopen jaarwisseling versie C gekregen als vervanger van de Distraxion.
Filmpje best te bekijken in 4k:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan