Extraordinary [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06476
Artikelnaam: Extraordinary
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3299 gram
Aantal Schoten: 160 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: 85 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €399,50
Voorverkoopprijs: €374,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
Extra.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is toch wel een beauty hoor.
Prachtige effecten, mooie afwisseling en kleuren.Spreiding indrukwekkend.
Geen rammer, maar gewoon rustig genieten.
Maar ja. Hier voor 299. Zonder kooi.
Een straatvideo onmisbaar.

Laatst bewerkt:
Heel mooi op video maar ik geloof het pas als ik straatfilmpjes zie. Ik ben er zo bang voor dat de Riakeo producten zonder kooi tegen gaan vallen maar ik hoop dat ze het tegendeel gaan bewijzen.

Heel mooi op video maar ik geloof het pas als ik straatfilmpjes zie. Ik ben er zo bang voor dat de Riakeo producten zonder kooi tegen gaan vallen maar ik hoop dat ze het tegendeel gaan bewijzen.
Ik ben er ook bang voor. Zelfs als het gebrek aan kooi de kwaliteit niet drastisch doet verminderen, ga je nooit zulk mooi vallend goud in de straat krijgen met het onstuimige winterweer wat we de laatste jaren hebben rond december. Los van de enorme prijs zou dit een geweldige bak zijn voor een windstille zomernacht :)

In de pocket voor 265 bij een winkel in nettetal.
Via hun fb kortingscode voor compounds.
Ken de winkel zelf nog niet.
Maar met 30mm en 20.60 gram per shot zal het echt wel goed zitten.
Zag hem in breda voor 374.50 staan dat is toch echt wel extreem duur.
Te duur.

Laatst bewerkt:
Productie video van de Extraordinary in China
Echt een mooie sierlijke box hoor, het tempo is goed, de spreiding is goed en de kleuren zijn super zoals vaker het geval is bij Riakeo. Als je die dan voor een leuke prijs gekocht hebt, ik zie 269 en 265 in eerdere posts, en het weer werkt mee dan is dit wel genieten in de straat.

poeh zie hem voor 280 dus enorme twijfel slaat toe hoor om deze te proberen..... of the Great Wall :confused:

Back
Bovenaan