Exquisite Fantasy *NIEUW 2025*

Ik vind het een mooie bak maar €500 echt niet waard. Zou liever iets van een beast of burden in tweevoud hebben

Ik bedoel dit gewoon als oprechte vraag: maakt voor jou de prijs ook uit bij het maken van de keuze?

Ik kan me namelijk bij dit soort artikelen voorstellen dat mensen dit heel leip vinden, maar ik vind de prijs zo niet te rechtvaardigen (voor mijzelf dan). 1 lontje aansteken en dan 400-450 euro weg (er van uit gaande dat je niet de volle mep betaald)
Ik snap jouw vraag volledig!

De prijs vind normaal zeker wel een ding!
Maar met het verbod verleg ik zoiezo me grenzen!
Meestal kijk ik als eerst of ik er warm van wordt!
Nou dat wordt ik hier zeker wel van!
Dan de prijs!
Adviesprijs vind ik erg hoog!
Maat we weten allemaal dat je dat niet betaald bij de juiste winkels!.
Als nog is hetveel geld!! Heel veel geld!
Maar heb zoon 3 jaar terug besloten om voor kwaliteit te gaan en niet meer voor” veel vuurwerk voor weinig!
Zo had ik toen +\-40 blokken/compounds, maar aan het eind van avond had ik het wel gezien!
Alles was een pot nat!
Ik koop tegenwoordig voor het zelfde geld nu 15 blokken en dan wel allemaal van kwaliteit! Dat geeft me meer voldoenings gevoel!
Dan denk ik achteraf wauw dit was echt genieten!
Zeker met het verbod die er nu is, wil ik nog een maal helemaal los gaan!!! Dus dat mag dan ook wat kosten en daar hoort deze jongen ook bij!

Heb je dat niet meer met de Exceptional dan? Daar zou ik persoonlijk de bak doekoe eerder voor neerleggen qua bijzonderheid van de effecten

Dikke bak, maar 500 euro is van de gekke. Daar kun je in het naseizoen van op vakantie :cool:

Heb je dat niet meer met de Exceptional dan? Daar zou ik persoonlijk de bak doekoe eerder voor neerleggen qua bijzonderheid van de effecten
Ik vind dit anders een tamelijk unieke bak in (consumenten)vuurwerkland, hoog tempo x-shape crosettes. Strak, zuivere en goed gekleurde peonies. Horstail en crackling pistel. Die unieke lichte blauwe kleur. Twee kleurige peonies met een soort dubbele laag. Misschien niet super uniek binnen het Riakeo merk zelf, maar voor de rest zeker wel. Ben benieuwd voor welke prijs deze te krijgen gaat zijn, want bij mij valt 'ie zeker in de smaak.

Laatst bewerkt:
Hij is mooi, maar de crackling van 0.45 tot 1.00 en de 2 finale salvo's zijn mijns inziens echt een smet op de rest. Ik kan/wil em niet betalen, maar als dat wel kon, zou ik em vanwege bovenstaande vermoedelijk alsnog laten staan.

Dat begin is natuurlijk schitterend en het grootste overige deel mag er ook zijn. Stukje crackling vind ik het wel minste, een wat sierlijker effect had daar beter gepast.
Zonder de crackling is het bijna de perfecte box. Juist door die crackling laat ik deze staan. Trouwens ook voor de prijs want ik ga geen 500 euro betalen voor 1 zo'n box.
Voor dat soort prijzen moet het wel helemaal perfect zijn.

• Like
Waarderingen: GMP
Aan kleuren geen gebrek daar hou ik ook van.
Maar ja die prijs ik kan er maar niet aan wennen man.

Aan kleuren geen gebrek daar hou ik ook van.
Maar ja die prijs ik kan er maar niet aan wennen man.

Bedoel je 499,-? Staat voor 365,- te koop nu! Alsnog prijzig maar een flinke discount van wat je over 4 maandjes moet betalen.

Ik heb deze ook afgerekend voor 365,-
Hoef ik niet meer te twijfelen :d

Back
Bovenaan