Exquisite Fantasy *NIEUW 2025*

Film!! Wel een mooi blokje, hier ook besteld. Maar wat duur zeg... voor 1min vuurwerk. Ik weet nou niet of ik achteraf heel erg tevreden ben met de keuze, maar dat is puur geld/tijd verhouding. Effecten vind ik mooi, persoonlijk hou ik erg van mooie kleuren in vuurwerk. Maar of ze hier nou €325-€500 waard zijn... nee... denk ik... weet het wel zeker eigenlijk.

Gelukkig verwerk ik dit blokje in een mini showtje:
- Artificial
- Exquisite Fantasy
- The Great Wall
- Elegance

Maar anders zou ik 'm echt laten liggen. En zeker voor €500......
Je krijgt in de straat het dubbele he, met deze manier van filmen...

Behoorlijk snel zeg, maar wel heel kleurrijk en het is een unieke combi van effecten, echt wel een kunstig product...maar 325 euro in een minuutje wegstoken. Krankjorum, laten we maar zeggen.

Film!! Wel een mooi blokje, hier ook besteld. Maar wat duur zeg... voor 1min vuurwerk. Ik weet nou niet of ik achteraf heel erg tevreden ben met de keuze, maar dat is puur geld/tijd verhouding. Effecten vind ik mooi, persoonlijk hou ik erg van mooie kleuren in vuurwerk. Maar of ze hier nou €325-€500 waard zijn... nee... denk ik... weet het wel zeker eigenlijk.
Een ieder heeft zijn eigen budget en maakt zijn eigen afwegingen uiteraard. Maar hoe mooi het ook is, ik vind dit soort prijzen echt te bizar. Uiteraard is vuurwerk stukken duurder geworden en is dit soort kwaliteit nog wat duurder. Maar vind prijzen boven de 250 sowieso een dikke no go, hoe mooi ook. Voor dit geld ga ik een midweek naar het buitenland. Dan is de keus voor mij heel snel gemaakt, of 1 minuut vuurwerk of een aantal dagen vuurwerk. Maar nogmaals, je haalt hier echt een dikke doos mee in huis en sta je dik van te genieten. Dus helemaal eens met je.

Echt een fantastisch kleurenspektakel, je ziet wel de reden dat ie duur is. Zou het zelf alleen nooit aanschaffen, voor dat bedrag heb je een kleine straatshow.

Voor de mensen die deze hebben aangeschaft gaat het echt genieten worden hoor. Toch zal ik persoonlijk om een principe kwestie nooit €500 betalen voor 1 doos vuurwerk, voelt niet goed in de onderbuik. Terwijl ik dik boven de €500 zit met wat ik totaal aan vuurwerk heb, dus misschien wel een beetje hypocriet gaat het er dan toch vooral om dat ik nu maar 1 bak zal hebben.

Als groep zijnde zal ik het dan weer wel doen, dat ieder een deel neerlegt om zoiets aan te kunnen schaffen, want over 1 ding zijn we het allemaal eens denk ik. Het is één en al kwaliteit wat je binnen haalt.

Voor de mensen die deze hebben aangeschaft gaat het echt genieten worden hoor. Toch zal ik persoonlijk om een principe kwestie nooit €500 betalen voor 1 doos vuurwerk, voelt niet goed in de onderbuik. Terwijl ik dik boven de €500 zit met wat ik totaal aan vuurwerk heb, dus misschien wel een beetje hypocriet gaat het er dan toch vooral om dat ik nu maar 1 bak zal hebben.

Als groep zijnde zal ik het dan weer wel doen, dat ieder een deel neerlegt om zoiets aan te kunnen schaffen, want over 1 ding zijn we het allemaal eens denk ik. Het is één en al kwaliteit wat je binnen haalt.
Wij betalen ook geen 500 he :d

Een ieder heeft zijn eigen budget en maakt zijn eigen afwegingen uiteraard. Maar hoe mooi het ook is, ik vind dit soort prijzen echt te bizar. Uiteraard is vuurwerk stukken duurder geworden en is dit soort kwaliteit nog wat duurder. Maar vind prijzen boven de 250 sowieso een dikke no go, hoe mooi ook. Voor dit geld ga ik een midweek naar het buitenland. Dan is de keus voor mij heel snel gemaakt, of 1 minuut vuurwerk of een aantal dagen vuurwerk. Maar nogmaals, je haalt hier echt een dikke doos mee in huis en sta je dik van te genieten. Dus helemaal eens met
Just a joke 😉

Bijlagen

• 1CECB02B-31A0-4FD2-BF0D-1B525642F5B6.jpeg
    1CECB02B-31A0-4FD2-BF0D-1B525642F5B6.jpeg
    150,2 KB · Weergaven: 50
Ik heb deze ook met een mooie korting. Vind het een prachtige kleurrijke box en ik ben van plan hier nog 2x Zodiac achteraan te schieten als ultieme finale. Allebei snel voorbij en heel erg duur, maar omdat dit het laatste jaar is ga ik nog even maximaal genieten!

Back
Bovenaan