Exodus

Grote Wauw!
Die eerste 2 cakes bouwen deze bak mooi op.
de 3e en de 4e zijn fenomenale bakken zeg.
Vooral de 3e cake.
Zou niet misstaan om deze los te verkopen!
Als ik ergens nog een pot met goud vindt komt deze er zeker bij!

Ik heb deze in Rijswijk zaterdag aan het werk gezien.

Die eerste twee cakes zijn gewoon vet prima, maar niets meer dan dat. Maar die laatste twee cakes dan! :shocked: Die zijn echt gruwelijk dik! Verschil tussen 15 en 25 gram kruit per schot is hier naar mijn idee heel duidelijk te zien. De boeketten worden opeens prachtig rond en goed gevuld, en de burst knal is ook keihard. Echt een prachtige cakebox vanwege die laatste twee cakes.

Box besteld voor 91 euro tijdens freakkorting. Beste box van de avond naar mijn mening!

De eerste 2 cakes waren erg leuk met een lekker tempo en prachtige blinkers.

De laatste 2 cakes waren keihard beuken, grootste boeketten van de avond! Filmpje volgt z.s.m.

Had deze box voor het eerst dit jaar, en heb er zeker geen spijt van gehad grote uitwerkingen, harde burstknal en hele mooie kleuren, deze neem ik volgend jaar zeker weer !!

Vond dit ook een van de toppers van de avond, de Exodus. Gooit in een lekker straf tempo mooie kleuren naar buiten, die extra fel overkwamen door de nevel die er hing!

Wat een schitterende cakebox, het heerlijke tempo en de prachtige blinkers maken deze cake helemaal af!

Fenomenaal bakje hoor!
Zeker een kanshebber om volgend jaar eens wat anders te schieten dan de cruel traction.

Dat is precies de reden dat ik deze box genomen heb. Prijs kwaliteit gezien zal Cruel Traction beter zijn maar die heb ik al 2 jaar achter elkaar gehad dus wilde iets anders :)!

Deze staat al op de lijst.. vorig jaar niet genomen, maar daar komt dit jaar verandering in! Prima cakebox !

Prachtige film, wat een fantastische box is dit toch. Ik heb hem nog nooit gehad, moet hem toch eens bestellen, want dit is gewoon genieten!
Opvallend dat er iemand echt de moeite nog neemt om een crackling potje aan te steken terwijl er zo een box aan het beuken is! :)

Schitterende film RaideR. Heb hem in december voor het eerst gezien op de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal. En ik was echt verrast. Dat deze topper me tot dan toe nog niet eerder is opgevallen dat is een raadsel. Cake 1 en 2 zijn al prachtig (25mm) en dan komen er ineens 2x 30mm cakes. Goed verzonnen en juist de overgang van 25mm naar 30mm vind ik uniek. Ik denk dat dat het ook goed doet bij toeschouwers in de straat.

Je hoort ook op mijn film :'zo deze is echt gaaf' van omstanders enzo (vele vonden deze beter als bijv. Visions of Ectacy).

En ja, die buurman had een paar goedkope cafferata potjes voor 12 uur, die kwam achteraf toch wel even vragen waar ik mijn vuurwerk kocht :D!

Back
Bovenaan