Exodus

VOrig jaar voor t eerst gehad en vond m ook goed. Zoek een leuke aanbieding ergens in zuidholland / utrecht / noordwest brabant

Toch een ondergewaardeerd item als ik t zo lees. Toch gek dat sommige cakeboxen zoals oa deze niet de aandacht krijgen wat ze verdienen
Alhoewel sinds vorig jaar een wildgroei is aan compounds die wellicht net weer wat beter worden als deze box

Heerlijke box zeg, dank voor de film! Vooral de laatste 2 cakes spreken me erg aan.
Hij staat hier dit jaar voor het eerst in de straat. Kijk er erg naar uit.

Wat een topper was dit zeg! Giga spreiding en burst uit de 30 mm tubes de 25 mm waar het mee begint was ook al zeer goed. Wat een krachtige box.. top!

Wat een verschillende filmpjes zeg. Op het ene fimpje zeg ik jaaaa direct kopen en op andere komt hij totaal niet lekker over. Twijfel twijfel...

Wat een verschillende filmpjes zeg. Op het ene fimpje zeg ik jaaaa direct kopen en op andere komt hij totaal niet lekker over. Twijfel twijfel...

Had hem vorig jaar en als je deze voor een leuke prijs kunt krijgen dan moet je dit zeker doen, aanrader dus :thumbsup:

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad en heb hem alweer besteld voor aankomend jaar. Echt een geweldige bak! Zeker voor 75 euro waar die nu voor wordt aangeboden.

Ik wil even kwijt dat dit weer 1 van de hoogtepunten van mijn oud en nieuw was!

Kneiter dik, bizar hard cake 3 en 4.

Film volgt, staat wel al in m'n compilatie ergens.

Back
Bovenaan