Exodus

Wat een geweldige box was dit zeg! Totaal niet te vergelijken met de filmpjes van de demo's. Effecten waren echt enorm en erg goed gevuld! Met name de 2 laatste cakes. Echt geen spijt gehad. Helaas geen filmpjes gemaakt.

vergeleken met de Hardstyle box sprong deze er bovenuit.

Was er ook wel te spreken over deze box, wellicht focus bij mij wat gedaald na aanleiding van eerdere berichten van demo's waar de deze werd geschoten

Bij mij klapte bij de tweede cake van de exodus cakebox de eerste bombette in de tube hierdoor raakte er 4 of 5 tubes los die nog wel de bombette afvuurde alleen alle kanten op,hierna ging hij wel gewoon weer goed door,was wel even schrikken,gelukkig geen omstanders gewond geraakt. De box vond ik verder wel goed,lekkere burst en goede boeketten,alleen de prijs mag wel naar beneden.

Bij Wolff is hij uitverkocht. Dus als je dealer ze laat heeft besteld, is de kans groot dat hij naast de pot heeft gepist.

Dealers die bij Wolff al in oktober besteld hadden maar hun boxen bij Wolff hadden laten staan ( Vuurwerkhal.nl) omdat ze pas de laatste 3 dagen worden uitgeleverd werden gebeld met de mededeling dat ze op waren omdat de voorraad bij Wolff niet automatisch werd afgeschreven.
Dat was alleen met de nieuwe artikelen het geval, kwestie van instelling in de webwinkel/voorraadsysteem. Kan natuurlijk gebeuren maar ik had er 15 besteld, 1 gekregen en op de demo geschoten en de rest 14 stuks verkocht om toen een belletje van Wolff te krijgen dat ze er niet meer zijn. Kan gebeuren maar dat heeft niets met te laat bestellen te maken.

Dealers die bij Wolff al in oktober besteld hadden maar hun boxen bij Wolff hadden laten staan ( Vuurwerkhal.nl) omdat ze pas de laatste 3 dagen worden uitgeleverd werden gebeld met de mededeling dat ze op waren omdat de voorraad bij Wolff niet automatisch werd afgeschreven.
Dat was alleen met de nieuwe artikelen het geval, kwestie van instelling in de webwinkel/voorraadsysteem. Kan natuurlijk gebeuren maar ik had er 15 besteld, 1 gekregen en op de demo geschoten en de rest 14 stuks verkocht om toen een belletje van Wolff te krijgen dat ze er niet meer zijn. Kan gebeuren maar dat heeft niets met te laat bestellen te maken.

Exact hetzelfde verhaal wat ik in het topic van orthen geschetst heb. Niet altijd de winkelier veroordelen!

Hier ook een Exodus geschoten en een beetje uitgebreid met 4 silver salute's.
Ik vond het een aardige box met een goede korting zou ik hem weer kopen anders niet.

De overgangen gewoon van bovenaf gedaan zodat je goed kan zien wat cake A,B,C en D is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een freak had 4x Cake C meegenomen hier naar toe, om die allemaal tegelijk af te steken. Wat een geweld en wat een prachtige cake die C!!

Deze doos was grandioos. Grote spreiding van de boeketten die elkaar ook overlappen, en zeer goeie kleuren met keiharde klappen. Als deze voor rond de€130 blijft neem ik hem zo weer.

Laatst bewerkt:
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik vond hem uiteindelijk vorig jaar op de demo een erg goede cakebox. Vooral voor zo'n nette prijs is het zeker een aanrader! Mooie kleuren en leuke blinkers.

Ik vind de Exodus zo mooi he? Samen met de Cruel Traction de twee boxen van Wolff die ik heb.
Kleuren zijn prachtig en de burst goed, lekker tempo. Ik vind deze cake box een aanrader.

Sprong er voor mij ook in positieve zin uit, leek beter dan vorig jaar op de demo en heb hem dan ook besteld!

Back
Bovenaan