Exodus

Ik zat echt te twijfelen of ik deze er nog bij zou nemen. Achteraf kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik deze niet besteld heb. Maar ja da's achteraf. Soms maak je goede en soms slechte keuzes. Te eentonig maar hij knalt wel heel lekker.

Zojuist weer gezien bij de demo van Vuurwerkhal, viel tegen en alleen de 3e cake vond ik voor dat geld echt de moeite waard.

Ik vond hem vanavond iets beter presteren dan in Zoetermeer, tempo lag ietsje hoger. Toch blijven de eerste twee cakes niet goed genoeg helaas..

Ik heb 'm nu drie keer gezien.
Er zitten wel een paar mooie momenten in, maar de WOW-factor die de CT wel heeft, heeft deze niet.
Dus is ie daarom ook meteen veel te duur.
Voor deze centen zijn inmiddels een behoorlijk aantal betere boxen te krijgen, zo hebben we vanavond bij de demo van alleen de Vuurwerkhal al kunnen zien.

Vanavond voor het eerst gezien, ik vind het een erg goede cakebox maar ik snap de reacties wel. De grote zijn gewoon erg goed (harde burst en grote boeketten) maar de 'kleinere' cakes zijn wel een stuk minder. Wel mooie boeketten/kleuren maar de burst en effect grote is wat zachter & kleiner.

Qua prijs snap ik het wel, maar los gezien van dat is dit echt geen slechte box hoor.. ik vond deze ook tot de toppers van de avond behoren. Afgezien dat de laatste cake over de grond ging, waren de eerste 2 cakes gewoon goed en grote boeketten en de 3e cake had nog grotere boeketten en echt een flinke burst knal. Eigenlijk gewoon precies zoals ze toen op de Underground demo lieten zien.

Eens heb hem nu op de underground gezien, bij orthen en bij lopik. Orthen viel tegen hier was hij weer prima

Op de laatste filmpjes al zeker beter.

Maarja, meer dan genoeg alternatieven voor deze prijs ;)
Was wel eerlijk geweest als alle cakes zo waren als de derde voor die prijs. 3 is echt vet.

Back
Bovenaan