Exodus

Op zich mooie box. Maar de prijsstelling is op zijn minst bijzonder. Ik zal hem alleen zeker niet halen als je de Crual Traction kunt halen voor minder!

Op zich mooie box. Maar de prijsstelling is op zijn minst bijzonder. Ik zal hem alleen zeker niet halen als je de Crual Traction kunt halen voor minder!

Ik denk dat de cruel traction en de exodus wel aan elkaar gewaagd zijn. De prijs zal denk ik ook niet echt een groot verschil zijn. Maar net wat je smaak is.

Ik vind dit toch wel een concurrent van de Cruel Traction. Wat een harde burst en grote boekketten zeg. De kleuren zijn super helder, waardoor deze echt goed tot zijn recht komt.

Dikke dikke aanrader!

Sla deze persoonlijk over gezien de prijs.
Neen ik liever een Cruel traction voor minder met meer kruit.
Is wel gewoon een prima beukbak!
Vooral cake 3 springt er uit qua burst en spreiding.
Zou hem graag los verkocht zien worden.

Gruwelijke bak. Heerlijke grote boeketten, goede kleuren en dikke burst. Broer van de CT als je t mij vraagt. De adviesprijs van de Cruel Traction was ook 149,95 afgelopen jaar. Daarom denk/hoop ik dat het qua prijs met deze bak ook wel goed gaat komen.

Persoonlijke topper van de avond, opvallende grote en mooie boeketten, deed ons zeker direct denken aan de CT. Zag er goed uit, ramde lekker door, cake 3 en 4 waren erg hard qua burst ook, top!
Adviesprijs is nog geen verkoopprijs, zoals Tabe zegt, de CT zit qua advies ook op 150 en dat hebben we er niet voor betaald her en der. Ben zeer benieuwd, wil hem toch wel in de straat hebben staan.

Net het filmpje van vuurwerkbieb gezien. Wat een prachtige kleurtjes! Aqua blue,lime green,geel enz. Is toch wel echt een topper! Crackling klein minpuntje. En iets teveel blink. Maar gruwelijke bak verder. :D

Ik zou hem 1-4-2-3 schieten. Als ik hem haal.

Toch staat de prijs niet in verhouding met die van de CT?

Beetje meeliften op het suc6 van de cruel traction. De Cruel Traction duurder maken werkt niet. Dus waarschijnlijk schaarste straks met de Cruel Traction en dan word deze bak wel verkocht ondanks de duurdere prijs, want hij is echt goed. Ik heb hem meegemaakt op de besloten demo. Dikke volle effecten en harde burstknallen.

Ik ken deze box alleen van de films, een box die ik zeker nog live wil zien, maar ik begrijp dit een dikke aanrader is?! Ziet er zeker goed uit, maar ben nog niet helemaal overtuigd nl!

Back
Bovenaan