Ex Machina *Nieuw 2025*

Ja mooi product, maar dit soort producten moeten ze eigenlijk zelf al achter de oren krabben dat dit echt niet kan... Veel te onvoorspelbaar effect, was er al bang voor.

Ja mooi product, maar dit soort producten moeten ze eigenlijk zelf al achter de oren krabben dat dit echt niet kan... Veel te onvoorspelbaar effect, was er al bang voor.

Nouja, het is ook niet heel handig om dit in je achtertuin af te steken. Ik schat dat het in een bredere straat al snel wat minder gevaarlijk overkomt.

Nouja, het is ook niet heel handig om dit in je achtertuin af te steken. Ik schat dat het in een bredere straat al snel wat minder gevaarlijk overkomt.
Lekker in een straat tussen de auto's, dingen springen op de motorkap.
Beste op een plein of groot kruispunt.

Weet niet of ik nou zo blij word van dit tweede filmpje, dat cluster vliegt dusdanig ver weg dat het gewoon vragen is om problemen.

Daarom ben ik blij dat het filmpje gedeeld is want dit had wel eens problemen kunnen geven hier in de straat ja.
Nu ben ik gewaarschuwd en doen we hem mooi elders afsteken.

Oftewel koren op de molen van de media als hier dus ongelukken mee gebeuren.
Als er 1 ding was geweest die niet door een keuring had mogen komen is deze het wel.

Ik ben niet zo'n groot fan van de keurende instanties maar met dit soort producten is het soms beter dat er wel gekeurd wordt.
Deze had inderdaad nooit in de straat mogen staan en ik hoop dat het zoals je zegt niet een media item wordt doordat er ongelukken mee gebeuren.

Oftewel koren op de molen van de media als hier dus ongelukken mee gebeuren.
Als er 1 ding was geweest die niet door een keuring had mogen komen is deze het wel.
Dit dus. Was ook mijn eerste gedachte na dat laatste filmpje, hoe is deze door de keuring gekomen?

Vind 'm wel heel vet, maar hier moet ruim voldoende afstand worden bewaard.

Ik vind dat ze hier wel een duidelijke uitleg / beschrijving bij mogen geven vanuit de importeur, dan wel winkel.
Juist om de eventuele slachtoffers te doen voorkomen.
Wij weten dit nu, maar de gewone huisvadertjes gaan hier “problemen” mee krijgen.

Ik vind dat ze hier wel een duidelijke uitleg / beschrijving bij mogen geven vanuit de importeur, dan wel winkel.
Juist om de eventuele slachtoffers te doen voorkomen.
Wij weten dit nu, maar de gewone huisvadertjes gaan hier “problemen” mee krijgen.

Mee eens, maar er staat ook ten minste 8 meter afstand nemen.
Als daar aan gehouden word zou het veilig moeten zijn..

Allemachtig zeg, dit het Margriet of het Libelle forum?
Ik krijg al last van negen kruitstress als ik zie hoeveel compound boxen per strekkende meter worden besteld door sommigen. Maar een heftige fontein in uitwerking laat men staan? 🫣

Back
Bovenaan