Evolution update 2017

Grappig dat de Sparkles nog niet uitverkocht is maar de Red Ghosts en Splitting Stars wel.
Goeie berichten dat het goed gaat, maar dat kan ook niet missen met een goede aardige dekking en prachtige producten!

Volgend jaar staan jullie zeker weer op mijn lijst iig! Maar voor nu kan ik niet wachten om de producten in het echt voor het eerst mee te maken. Zin in!
 
Grappig dat de Sparkles nog niet uitverkocht is maar de Red Ghosts en Splitting Stars wel.
Goeie berichten dat het goed gaat, maar dat kan ook niet missen met een goede aardige dekking en prachtige producten!

Volgend jaar staan jullie zeker weer op mij watchlist iig!

Dat gaat ook niet lang meer duren.
De lijst met producten welke onder de 50 ve staan is ook een ongeveer zolang.

Gr
Evolution Fireworks
 
Zo vroeg in het seizoen en dan al zoveel uitverkocht!! En dat terwijl veel winkeliers hun orders nog moeten plaatsen. Of is die fase al voorbij?
 
Zo vroeg in het seizoen en dan al zoveel uitverkocht!! En dat terwijl veel winkeliers hun orders nog moeten plaatsen. Of is die fase al voorbij?

Wij werken met steeds meer dingen vooruit.
Wij passen ons beleid en techniek aan door de steeds meer onzekere factoren in China.

GR
Evolution Fireworks
 
wat een communicatie van jullie SUPER , als evolution dit jaar geen importeur van het jaar word , wordt ik gek ( kwaliteit producten en super communicatie )
 
wat een communicatie van jullie SUPER , als evolution dit jaar geen importeur van het jaar word , wordt ik gek ( kwaliteit producten en super communicatie )

Bedankt voor je compliment.
Afgelopen jaar was het voor mij teveel een obsessie van erkenning geworden.
Dit jaar probeer ik het niet in de gaten te houden en het gewoon op me af komen want de erkenning die erbij hoort vind ik voor mezelf zo belangrijk dat dit tever gaat:p

Gr
Marchel
 
Ik ben benieuwd we gaan bij Riezebos voor het eerst een deel van de Evolution producten verkopen. Mooie aanvulling op ons assortiment denk ik zo.
 
Erg leuk om te lezen dat de zaken goed gaan bij jullie! Het evolueert steeds meer zeg maar! Mijn assortiment uit de voorbestellingen bestaan voor 50% uit evo producten en dat is niet voor niets...!
 
sorry marchel ik kan het niet laten om te delen

ik heb van marchel begrepen dat hun eerst vracht met 2017 producten maandag aankomt en dat alle producten op tijd arriveren SUPER nieuws
 
Nee, producten uit 2018 kunnen niet in 2017 zijn gemaakt :p

Zijn toch 2017 producten die voor de jaarwisseling 2017-2018 worden gefabriceerd, dus waarom dan 2018 producten ?

Je kan ook producten in 2017 laten produceren maar pas vanaf 2018 op de markt brengen natuurlijk. Evolution kennende zijn ze al met volgend jaar bezig.
 
We hebben inmiddels een nieuwe update.

Door de grote en groeiende vraag zijn onderstaande items inmiddels uitverkocht bij ons.
Dus niet bij de dealers ( welke via mail een update ontvangen ) maar ons als importeur.

Ice queen.
Wall of silver.
Diamonds in gold.
Rainbow twinkler.
Insane.
Crown mix.
Elements of fire.
Fast or furious 1.
Sunbeam 1.
Sunbeam 3.
Sunbeam 4.
Flashing flowers.
Fading stars.
Red ghosts.
Snake eyes.
Double gold.
Green flashing.
Gold willow cracker.
Purple haze.
Imagenary-S.
Imaginary-M.
Happy Hardcoe ass.
Fairytail ass.
Euphoric hapiness.
Mayhem.
Energizer.
3xHeaven.
Solarstorm.
Ecstatic.
Euphoria.
Snowstorm.
Winternight.
Visions of extacy.
The golden age.
Serenity.
Rambam 2.0

Tevens staan er een behoorlijk aantal artikelen erg laag welke we verwachten op korte termijn ook uitverkocht te hebben.

Wat betreft ontvangst van onze items.
Al onze bestelde items zullen arriveren binnen 2 weken en z.s.m. worden uitgeleverd aan onze relaties.

mvg
Evolution Fireworks
 
3XH Remko, je bent uitverkocht :bonk: Sorry die moest even.
Marchel fijn dat je altijd zo open en transparant bent. Mag best wel eens gezegd worden.
Plus als er iets klote is, dan zal je zelf altijd de eerste zijn die dat toegeeft.

Ja mooie is ... hij is uitverkocht en heb er geen eens een voor mezelf!:)
Maar ach ik neem wel wat anders mee op 31dec.

Nu al zin in vrijdag
 
Nee die is er niet maar zou wel misschien wat zijn om met wat Forum leden daar af te spreken om over vuurwerk te kletsen.
 
Back
Bovenaan