Freakactie De Knallende Ketel 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Super actie weer als het echt zo is! Alleen 2 vraagjes,

1. De 25% wordt nu berekend over de prijs ex BTW. Waardoor de uiteindelijke korting nog maar iets van 10% bedraagt. Is dit een foutje? Anders wel misleidend.

2. klopt de prijs van de stormchaser (27,50)? Die is nu met korting zelfs nog een stuk duurder dan de adviesprijs van 19,95.

Heb alweer een verlanglijstje staan, maar twijfel nu over de stormchaser... en de toch wel tegenvallende korting op deze manier.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Hoi,

Super actie weer als het echt zo is! Alleen 2 vraagjes,

1. De 25% wordt nu berekend over de prijs ex BTW. Waardoor de uiteindelijke korting nog maar iets van 10% bedraagt. Is dit een foutje? Anders wel misleidend.

2. klopt de prijs van de stormchaser (27,50)? Die is nu met korting zelfs nog een stuk duurder dan de adviesprijs van 19,95.

Heb alweer een verlanglijstje staan, maar twijfel nu over de stormchaser... en de toch wel tegenvallende korting op deze manier.

Alvast bedankt voor het antwoord!

Ik weet het antwoord op vraag 1 wel. Als de prijs zonder BTW met 25% verlaagd wordt, geldt dat ook voor de BTW...

Antwoord op vraag twee kan ik je ook geven, de advies prijs klopt die is €27,50.
Wolff verkocht hem vorig jaar tegen een lagere prijs op hun eigen underground site, maar de afviesprijs die er nu is was er toen ook al wanneer een winkeier deze los over had en wilde verkopen.

En idd 25% over het ex btw bedrag blijft gelijk aan 25% over het inc btw bedrag. Dat maakt niet uit

Heren Avalanche en Patrick bedankt voor de aanvulling.

Wat betreft de BTW is het al juist uitgelegd. Het staat er een beetje vreemd. Eerlijk gezegd heb ik het in eerste instantie zelf ook even na moeten rekenen ;)

De Storrmchaser werd vorig jaar inderdaad voor een Freak prijs aangeboden via de Underground site. Nu is de normale prijs zoals hij in de webshop staat.

Met vriendelijke groet,
De Knallende Ketel Vuurwerk

Komt de monster ride nog weer op voorraad. Deze lijkt nu uitverkocht volgens mijn winkelmandje.

Ik denk dat de omschrijving van de Time Machine niet klopt, er staat : 28 centimeter hoge vulkaan tot de rand toe gevuld met spectaculaire fontein effecten. Sensationeel!
Maar het is natuurlijk geen vulkaan, maar een 30 schots cake :)

Ai net al een bestelling geplaatst, kan die vast niet meer uitbreiden met 3 monster ride?
Nog een bestelling van 75 euro laat m'n budget niet toe...helaas toch net iets te ongeduldig...

Iedereen weer bedankt voor de bestellingen tijdens die rare Halloween dag(en). Hou ons in de gaten, want er kan nog wel meer aardigs aankomen....

Met vriendelijke groet,

Iedereen weer bedankt voor de bestellingen tijdens die rare Halloween dag(en). Hou ons in de gaten, want er kan nog wel meer aardigs aankomen....

Met vriendelijke groet,

Jullie bedankt voor de mooie acties!

Zag nog dat er een foutje op de site staat. Filmpje bij de Jewel is van de familie deal. Tenminste als de site van vuurwerkland klopt. Is op de demo misgegaan, toen hebben ze de Jewel afgestoken terwijl de familie deal op de lijst stond. Toffe cake trouwens die jewel.

Geweldig opgelost! Veel dank en tot de 28e

Dat doet de knallende ketel zeker. Ik heb in september ook al een bestelling via mail gestuurd: snelle reactie, snel geregeld. En vorig jaar hetzelfde gehad en toen lagen mijn producten gewoon netjes klaar in de winkel! En omdat mijn bestelling redelijk groot was en ik alleen, liepen ze ook nog mee tot aan de auto.

Top service, daar!

Dat doet de knallende ketel zeker. Ik heb in september ook al een bestelling via mail gestuurd: snelle reactie, snel geregeld. En vorig jaar hetzelfde gehad en toen lagen mijn producten gewoon netjes klaar in de winkel! En omdat mijn bestelling redelijk groot was en ik alleen, liepen ze ook nog mee tot aan de auto.

Top service, daar!

Komt omdat het hele team van Mike en Mike zelf ook liefhebbers zijn en service hoog heeft staan

Thanks Rob, we kunnen elkaar een hand geven wat dat betreft. Mooi als echte liefhebbers elkaar weten te vinden en goed metelkaar door een deur kunnen. Respect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan