the cigarman
VWC lid
Misschien is het handiger dat een moderator een apart topic voor dit onderwerp aanmaakt.
Dan raakt het Gerard Smeets topic niet ,,vervuild'' over de klaagzangen van ontevreden klanten.
Ik moet wel zeggen, dat sommige mensen snel zeuren over (Belgische) vuurwerk winkels.
Kreten van dit vuurwerk kan ik ook in Nederland kopen, ik kreeg niks gratis cadeau, winkel is te duur, enz.
De ene winkel is de andere niet, dus geeft winkel A altijd gratis vuurwerk bij je bestelling, dan hoeft winkel B dat ook niet te doen.
Wat betreft de winkels die in Belgie verdwijnen.
Jammer, maar kan dat ook niet liggen, omdat ze zich niet laten zien op de vuurwerkfora.
Geen maandelijkse acties, laten zien op de fora dat ze er ook zijn.
Een goede/mooie site, enz...
Bedoel ik niet aanvallend hoor, meer ter advies.
(Ik ben ook maar een Hollander....
)
Dan raakt het Gerard Smeets topic niet ,,vervuild'' over de klaagzangen van ontevreden klanten.
Ik moet wel zeggen, dat sommige mensen snel zeuren over (Belgische) vuurwerk winkels.
Kreten van dit vuurwerk kan ik ook in Nederland kopen, ik kreeg niks gratis cadeau, winkel is te duur, enz.
De ene winkel is de andere niet, dus geeft winkel A altijd gratis vuurwerk bij je bestelling, dan hoeft winkel B dat ook niet te doen.
Wat betreft de winkels die in Belgie verdwijnen.
Jammer, maar kan dat ook niet liggen, omdat ze zich niet laten zien op de vuurwerkfora.
Geen maandelijkse acties, laten zien op de fora dat ze er ook zijn.
Een goede/mooie site, enz...
Bedoel ik niet aanvallend hoor, meer ter advies.
(Ik ben ook maar een Hollander....