Ondergesneeuwd vuurwerk

Die vind ik serieus leuk, lekker de buurt wakkerschudden in de vooravond.

Enig idee of ze nog ergens te krijgen zijn ?
Geen idee, je zou de intratuin verkooppunten kunnen afbellen of ze nog rest voorraden hebben.Was een vrij exclusieve lijn . Ik heb zo snel nog niet een omlabeling gezien van deze . Iemand ?

Had vorigjaar de rebellious rocker voor iets van 80 euro als mysterybox gekocht. Hoorde er bijna niks over hier op het forum terwijl de transbomber helemaal in de smaak viel/valt. In mijn opzicht een betere, langere transbomber met wat fluit erdoor en meer variatie. Oordeel zelf (met enthousiast publiek):

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow, zeker een lekker bakkie! Er zitten wat bombettes van de Rumble in the Jungle in ( de blinkers met oranje sterren ). €80,- is ook zeker een koopje voor 150 shots!

Bovenstaande video is voor mij de reden geweest om deze enige tijd geleden voor €83,00 te bestellen. Dit is wel de box (samen met de Transbomber) waar ik het meeste naar uit kijk!

Laatst bewerkt:
rebelious rocker box heb ik ook gekocht naar aanleiding van dat filmpje kapiteinkonijn! thanx!

ik heb er nog 1 die ECHT NIET mag ontbreken hier...
de RUMBLE IN THE JUNGLE van mania...

exact dezelfde box als de transbomber qua opbouw, maar met VEEL mooiere effecten!!!

Had vorigjaar de rebellious rocker voor iets van 80 euro als mysterybox gekocht. Hoorde er bijna niks over hier op het forum terwijl de transbomber helemaal in de smaak viel/valt. In mijn opzicht een betere, langere transbomber met wat fluit erdoor en meer variatie. Oordeel zelf (met enthousiast publiek):

Wat een geweldig filmpje! Krijg helemaal de oud en nieuw kriebels. Prachtig dat moment ook om met zo’n doos naar buiten te lopen en het publiek al zoiets heeft van “sooo dat wordt er één”. Heerlijk

Bedankt! :) Ik film het wel gewoon met mn mobiel uit de losse pols haha. De cruel traction en Hardstyle box zijn ook op dezelfde manier gefilmd. de Hardstyle box vond ik toch wel tegenvallen toen na de CT (die zelfs 60 euro goedkoper was).

Nou dan levert dat mobieltje goede filmpjes! De Cruel Traction staat al jaren in de top van menig vuurwerkliefhebbers en daar kunnen niet veel boxen aan tippen.

Ik film het gewoon met mn mobiel uit de losse pols haha. De cruel traction en Hardstyle box zijn ook op dezelfde manier gefilmd. de Hardstyle box vond ik toch wel tegenvallen toen na de CT (die zelfs 60 euro goedkoper was).

Back
Bovenaan