Evolution op (social) media

De naam en slogan doen me denken aan een samenwerking met die Joel Beukers, van het vuurwerk bril lied van afgelopen jaar. Zo is Evo toch hard bezig met influencers in hun marketing, interessant om te volgen! En natuurlijk benieuwd naar de cakes, misschien een 2.0 van de Fairy tail?

De naam en slogan doen me denken aan een samenwerking met die Joel Beukers, van het vuurwerk bril lied van afgelopen jaar. Zo is Evo toch hard bezig met influencers in hun marketing, interessant om te volgen! En natuurlijk benieuwd naar de cakes, misschien een 2.0 van de Fairy tail?

Ow ik dacht zelf aan patricia paay voor haar golden shower:p

Onn topic: oerlelijk design zolang het maar in de straat goed presteert

Tussen alle Sneak previews door zijn er onlangs nog een paar interessante foto's op social media verschenen.

Ondertitel was: Warehouse Evolution may 2020.
Toch al een mooie voorraad:D

20200523_184542.jpg

20200523_184143.jpg

Hoe vaak het ook al geplaatst is en we het in het echt gezien hebben, deze foto's blijven geweldig om te zien.

In een reactie onder 1 van de nieuwe producten kwam EVO met de volgende reactie:

Screenshot_20200616-225820_Facebook.jpg

Het zat er natuurlijk dik in en er zullen er vast nog velen volgen. Wel hoop ik dat de importeurs zelf een besloten demo, met een melding van ontbranding met max 200kg, houden met slechts een handje vol personen op veilige afstand om enkel wat nieuwe producten te schieten en zodoende beeldmateriaal van productie en/of een stream te verzorgen, indien blijkt dat een demo in aangepaste vorm niet kan binnen de gestelde maatregelen.

Back
Bovenaan