Torrr VWC lid 15 aug 2020 #121 pyrofan#1 zei: Erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Klik om te vergroten... Dat ik de leeuw van de Lion van Pangu in de Kings Gold terug zie In het algemeen over de labels : het heeft zeker wat, ze stralen perfectionisme en professionaliteit uit, dat zeker.
pyrofan#1 zei: Erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Klik om te vergroten... Dat ik de leeuw van de Lion van Pangu in de Kings Gold terug zie In het algemeen over de labels : het heeft zeker wat, ze stralen perfectionisme en professionaliteit uit, dat zeker.
Beastmode VWC lid 16 aug 2020 #122 Torrr zei: Dat ik de leeuw van de Lion van Pangu in de Kings Gold terug zie Klik om te vergroten... Wat had je dan verwacht? De rug van Memphis Depay? Bij de Airbenders had ik trouwens gehoopt op een kale man, met blauwe pijl erover. Maar verder vind ik het wel toffe labels
Torrr zei: Dat ik de leeuw van de Lion van Pangu in de Kings Gold terug zie Klik om te vergroten... Wat had je dan verwacht? De rug van Memphis Depay? Bij de Airbenders had ik trouwens gehoopt op een kale man, met blauwe pijl erover. Maar verder vind ik het wel toffe labels