Evolution op (social) media

Part 3 | De totstandkoming van onze nieuwe lijn��✅

Hoe zijn we nu gekomen tot deze nieuwe lijn? Kijk morgen om 19:00 uur en je weet bijna het geheim!

69832461_2529039840475267_3748466843984068608_o.jpg

Tja van deze had ik net even wat meer verwacht. Maar we wachten weer rustig af tot het vervolg :)

Edit: Eindschot was niet helemaal tot me doorgedrongen dat we daar een teaser van een nieuwe box zien :)

������Première������
Hierbij deel 3 van de 4
De ontknoping duurt niet lang meer

safe_image.php

Laatst bewerkt door een moderator:
Het aftellen is begonnen.
Maandag gaan we helemaal los en gaan we onze bestaande en nieuwe relaties laten zien wat het vuurwerk van Evolution inhoudt.
Als je als relatie (nog) geen info ontvangen, dan krijgt u deze alsnog bij aankomst op onze demo.
U krijgt deze dan alsnog bij de ontvangst.
WIJ HEBBEN ER ZIN IN!!!

70376704_2554776531234931_9073664431992340480_o.jpg

Eigenlijk alles wel, maar toch ben ik ergens heel benieuwd naar de "Hellfire Thunder".

Wellicht wat iedereen over het hoofd ziet, maar de foto op facebook van 2 april...
Bekijk bijlage 46557

Daar ben ik nou benieuwd naar. Komt deze er? Uitwerkingen? :D Enorme snelle Z-Shape of gaan we next level X-Shape? Dat laatste zou pas Evolution zijn :handsup:

Een voorbeeld:
Hoe staat het hiermee?
Zou leuk zijn als er nog wat producten bij komen van Evolution dit jaar.

Zoiets is ook alleen maar mogelijk door 3 honderd shots compoundjes van 20mm te maken. Anders is 300 shots delen door 500gr is 1,6 gram per shot wel erg mager.

Er komen idd geen nieuwe items bij.
We zijn momenteel erg druk met de designs 2020 en verwachten de samples volgende maand allemaal gereed te hebben hier in China.
Met de Pro-fire serie/lijn hebben we iets speciaals voor, dit kan echter alleen als alle beslissers hiermee eens zijn.

gr
Marchel

We zijn momenteel erg druk met de designs 2020 en verwachten de samples volgende maand allemaal gereed te hebben hier in China.
Met de Pro-fire serie/lijn hebben we iets speciaals voor, dit kan echter alleen als alle beslissers hiermee eens zijn.

gr
Marchel
Hoeveel mensen beslissen eigenlijk ? Dacht dat alleen jij dat deed :P

gr
Marchel

Oke, dankjewel voor het antwoord.
Ik ben benieuwd waar jullie mee komen voor volgend seizoen!

Bij deze onze 1e win actie.
Wil je kans maken op deze dikke prijs!
1.Like deze pagina.
2.Deel dit bericht.
3.Tag met wie jij het nieuwe jaar knallend wil inluiden met deze mega compound.

76697278_2688994324479817_225268784112336896_o.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Op een social media pagina kwam ik zojuist de volgende afbeelding tegen. Het ziet er naar uit dat de artikelen uit de Evolution Fireworks lijn en de Dreamscape Collection nieuwe designs krijgen.

EVO 2020.jpg

Ik weet het nog net zo niet, het is een stukje wennen.
Maar juist het alternatieve oude design gaf Evo een soort van eigen status.
De nieuwe labels lijken vooral op Fireworks4All.

Back
Bovenaan