Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja van deze had ik net even wat meer verwacht. Maar we wachten weer rustig af tot het vervolg![]()
Hoe staat het hiermee?Eigenlijk alles wel, maar toch ben ik ergens heel benieuwd naar de "Hellfire Thunder".
Wellicht wat iedereen over het hoofd ziet, maar de foto op facebook van 2 april...
Bekijk bijlage 46557
Daar ben ik nou benieuwd naar. Komt deze er? Uitwerkingen?Enorme snelle Z-Shape of gaan we next level X-Shape? Dat laatste zou pas Evolution zijn
![]()
Een voorbeeld:
Zoiets is ook alleen maar mogelijk door 3 honderd shots compoundjes van 20mm te maken. Anders is 300 shots delen door 500gr is 1,6 gram per shot wel erg mager.
Hoeveel mensen beslissen eigenlijk ? Dacht dat alleen jij dat deedEr komen idd geen nieuwe items bij.
We zijn momenteel erg druk met de designs 2020 en verwachten de samples volgende maand allemaal gereed te hebben hier in China.
Met de Pro-fire serie/lijn hebben we iets speciaals voor, dit kan echter alleen als alle beslissers hiermee eens zijn.
gr
Marchel
Er komen idd geen nieuwe items bij.
We zijn momenteel erg druk met de designs 2020 en verwachten de samples volgende maand allemaal gereed te hebben hier in China.
Met de Pro-fire serie/lijn hebben we iets speciaals voor, dit kan echter alleen als alle beslissers hiermee eens zijn.
gr
Marchel
Alvast een sneakpeak voor 2020
Dit wordt een echte ram bak.
576 schoten van 25mm met een heerlijk tempo en een super finale slag.
Bekijk bijlage 53163
https://www.facebook.com/681808311865105/photos/a.684747111571225/2815087381870510/?type=3&eid=ARAqOuxpffdCTVaEmDyCFczm-SI66g5gQ-wuGPdzXdEZx_miG8Erq9cNzYAIyzoSUf56HcyuivwwAoJY&__tn__=EHH-R