Evo Force One

Ieder verkooppunt krijgt er dit jaar maximaal eentje geleverd. Nieuwe batch uit China zal te laat binnen gaan komen. Houdt hier even rekening mee, mocht je deze in bestelling hebben staan.

Ieder verkooppunt krijgt er dit jaar maximaal eentje geleverd. Nieuwe batch uit China zal te laat binnen gaan komen. Houdt hier even rekening mee, mocht je deze in bestelling hebben staan.

Waar heb je deze info vandaan? Beetje lullig als een shop er stuk of 10 heeft verkocht aan allemaal verschillende klanten. Kan je voor 9 klanten vervangers gaan fixen

Alleen als verkooppunten hun eigen bunkers al vol hadden (bijna geen) heb je waarschijnlijk geluk. Bijna alles wat de importeur in zijn opslag had is grotendeels verkocht aan het buitenland. Er zullen ongetwijfels freaks gaan zijn die 2 jaren geleden een grote bak hebben besteld en verwachten een 2020 versie te ontvangen, maar een nieuwere krijgen...

Op http://www.evolutionvuurwerk.nl is deze nog volop te koop en de verkopers van de winkels die ik heb gesproken kunnen ze nog gewoon reserveren. Hoefde me geen zorgen te maken dat ze niet uit geleverd worden. Dus ja ik ben nu verzekerd dat ik hem krijg zei de verkoper, indien niet mocht ik hem over de toonbank trekken :D:p

Dealers hebben hier vandaag een e-mail over ontvangen.

Dit kan ik inderdaad bevestigen.

Van wat wij te horen hebben gekregen is het niet zeker of de nieuwe lading nog op tijd overkomt vanuit China. GBV heeft nog de voorraad om elke dealer (helaas maar) één Evo Force One uit te leveren.

Gisteren opgehaald bij de lokale dealer. Verwachte 2 flinke dozen te krijgen maar iedere compound heeft zijn eigen omdoos. Word terplekke dus de zijflappen losscheuren en de compound onderling verbinden.

Gisteren opgehaald bij de lokale dealer. Verwachte 2 flinke dozen te krijgen maar iedere compound heeft zijn eigen omdoos. Word terplekke dus de zijflappen losscheuren en de compound onderling verbinden.

Lekker en nog foto’s gemaakt?

Toevallig nog een mooi prijsje kunnen krijgen of gewoon de volle pont?

Back
Bovenaan