Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ieder verkooppunt krijgt er dit jaar maximaal eentje geleverd. Nieuwe batch uit China zal te laat binnen gaan komen. Houdt hier even rekening mee, mocht je deze in bestelling hebben staan.
Waar heb je deze info vandaan? Beetje lullig als een shop er stuk of 10 heeft verkocht aan allemaal verschillende klanten. Kan je voor 9 klanten vervangers gaan fixen
Dealers hebben hier vandaag een e-mail over ontvangen.
Heel apart, heb al contact gezocht met de dealer waar ik deze heb besteld. Hij krijgt gewoon de aantallen geleverd die de klanten hebben besteld
Wat raar, alles zou qua logistiek toch beter moeten zijn nu met GBV aan het roer?
Als het goed is staat die van mij al 2 in een bunker te wegrotten of is die naar Polen verpatst?
Als het goed is staat die van mij al 2 in een bunker te wegrotten of is die naar Polen verpatst?
Ieder verkooppunt krijgt er dit jaar maximaal eentje geleverd. Nieuwe batch uit China zal te laat binnen gaan komen. Houdt hier even rekening mee, mocht je deze in bestelling hebben staan.
Dealers hebben hier vandaag een e-mail over ontvangen.
Gisteren opgehaald bij de lokale dealer. Verwachte 2 flinke dozen te krijgen maar iedere compound heeft zijn eigen omdoos. Word terplekke dus de zijflappen losscheuren en de compound onderling verbinden.