MagicSjefke
VWC lid
Wat een geweldig dikke bak, toch wel heel benieuwd waar je die vandaan hebt getoverd. Stuur maar pb als je wil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tis dat er geen vuurwerktotaal opstaat, anders waren sommige anderen klaar gekomen bij deze box![]()
Niet de overheid die de traditie om zeep helpt, maar een branch die dat met deze prijzen zelf wel veroorzaakt !
Niet de overheid die de traditie om zeep helpt, maar een branch die dat met deze prijzen zelf wel veroorzaakt !
Hi Dennis, bedankt voor je reactie. Ik was er ook niet van uit gegaan dat dit jouw prijs zou zijn. Ben ik overigens wel benieuwd naar..Even een antwoord hierop vanuit mijn kant ik heb de prijs zo even laten zetten deze staat op de vrije verkoop en niet freak.
Nu staat er op een alternatieve pagina van een geliefde freaksite het volgende qua prijzen:
Adviesprijs: € 750,-
Folderprijs: € 599,-
Onlineprijs: € 479,-
Dat is even schrikken.
Hi Dennis, bedankt voor je reactie. Ik was er ook niet van uit gegaan dat dit jouw prijs zou zijn. Ben ik overigens wel benieuwd naar..
Maar vond het vanuit GBV wel een ernstige verhoging.
,De branche heeft geen andere keuze, als ik de redenen nu nog moet opnoemen heb je afgelopen tijd liggen slapen.
Opmerking is niet richting jou Dennis, meer in zijn algemeenheid als ik ook zie wat de prijzen bij de zuiderburen doen.Ik heb juist deze prijs even bepaald ik zit ook met de ruimte en deze neemt behoorlijk wat ruimte in.
Dennis
Nu staat er op een alternatieve pagina van een geliefde freaksite het volgende qua prijzen:
Adviesprijs: € 750,-
Folderprijs: € 599,-
Onlineprijs: € 479,-
Dat is even schrikken.