Evo Force One

Tis dat er geen vuurwerktotaal opstaat, anders waren sommige anderen klaar gekomen bij deze box :wink:

Een beetje een rare opmerking deze welke ik niet kan plaatsen. Wordt Vuurwerktotaal tegenwoordig gezien als maatstaf ter beoordeling bij andere importeurs? Bestaan de producttopics van Vuurwerktotaal producten alleen uit positieve berichten? Is iedereen negatief over Evolution omdat er geen Vuurwerktotaal logo opstaat?

Volgensmij is de algemene indruk vanuit de leden van Vuurwerkcrew over Evolution vrij positief. Je opmerking kan ik dan ook niet plaatsen, maar wellicht kun je hem voorzien van wat uitleg?

Wat een bak is dit! Normaal ben ik geen fan van multi-compounds, maar dit is ouderwets Evo. Om te smullen! Toch maar in de gaten houden of deze voorbij komt in een freakactie.

Nu staat er op een alternatieve pagina van een geliefde freaksite het volgende qua prijzen:
Adviesprijs: € 750,-
Folderprijs: € 599,-
Onlineprijs: € 479,-

Dat is even schrikken.

slaan we niet een beetje door met die prijzen? Niet alleen voor vwt maar de rest ook. Als dit zo doorgaat word het een mager oud en nieuw. Ik snap dat de prijzen omhoog gaan. Alleen vraag ik me wel af of het dadelijk niet de andere kant opgaat dat de consument minder gaat kopen omdat het te duur is. Iemand die 500 euro te besteden heeft die gaat er geen 600 uitgeven.

De tandjes dat is wel een hele forse prijsstijging, gerechtvaardigd of niet ik heb geen idee, maar zo wordt het voor mij een heel ander vuurwerkjaar.
Er zijn grenzen, dan knal ik wel wat kleine potjes de lucht in en laat ik de bakken staan.

100 euro meer dan vorig jaren..

Niet de overheid die de traditie om zeep helpt, maar een branch die dat met deze prijzen zelf wel veroorzaakt !

Even een antwoord hierop vanuit mijn kant ik heb de prijs zo even laten zetten deze staat op de vrije verkoop en niet freak.
Hi Dennis, bedankt voor je reactie. Ik was er ook niet van uit gegaan dat dit jouw prijs zou zijn. Ben ik overigens wel benieuwd naar.. :p
Maar vond het vanuit GBV wel een ernstige verhoging.

Nu staat er op een alternatieve pagina van een geliefde freaksite het volgende qua prijzen:

Dat is even schrikken.

Als je een beetje goed zoekt, kun je deze nog steeds vinden voor iets meer dan €300,00

Hi Dennis, bedankt voor je reactie. Ik was er ook niet van uit gegaan dat dit jouw prijs zou zijn. Ben ik overigens wel benieuwd naar.. :p
Maar vond het vanuit GBV wel een ernstige verhoging.

Ik heb juist deze prijs even bepaald ik zit ook met de ruimte en deze neemt behoorlijk wat ruimte in.

Dennis

De branche heeft geen andere keuze, als ik de redenen nu nog moet opnoemen heb je afgelopen tijd liggen slapen.
,
Jij ook als je niet ziet wat er met de rest van de prijzen is gebeurd en staat te gebeuren. Met deze prijzen zet de branche zichzelf ook meteen buitenspel. Je kan een euro maar één keer uitgeven, mensen zullen zich achter de oren gaan krabben bij het zien van deze bedragen. Hetzelfde lot zal de horeca over een jaar treffen als ook daar prijzen nog verder verhoogd worden. Alles wordt onbetaalbaar.

Ik heb juist deze prijs even bepaald ik zit ook met de ruimte en deze neemt behoorlijk wat ruimte in.

Dennis
Opmerking is niet richting jou Dennis, meer in zijn algemeenheid als ik ook zie wat de prijzen bij de zuiderburen doen.
En natuurlijk weet iedereen dat er 2 jaar niets verdiend is, maar dat Jan niet in 1 jaar terugverdiend worden.

Dat is even schrikken.

Je kan altijd nog je lokale dealer vragen!:bonk:

Ik weet niet echt hoe het in Amerika werkt met de vuurwerk prijzen, maar ik kijk af en toe naar een Amerikaans vuurwerk kanaal en zie dan dat ze daar 140$ voor een 4x500 gram assortiment betalen, of 20$ voor een losse 200 grammer. Ik vond dat eerst allemaal best duur, maar onze prijzen beginnen daar nu ook op te lijken. :frusty:

Back
Bovenaan