Evo Force One

Ja je creëert met je opmerking juist een negatieve sfeer hier, totaal niet nodig! Filmpje is leuk, de box waarschijnlijk ook en verder mag natuurlijk iedereen een mening over de prijs hebben. Snel weer verder over de box lijkt me?!

Sorry mensen.
Ik zal niet meer reageren.
Blijkbaar mag er niet gediscuseerd worden. Jammer.
Rocco, Richardus,MasterBsc en nog een paar anderen.

Sorry mensen.
Ik zal niet meer reageren.
Blijkbaar mag er niet gediscuseerd worden. Jammer.
Rocco, Richardus,MasterBsc en nog een paar anderen.

Dat is juist het hele punt; er mag wél gediscussieerd worden. Ook over de prijs, de kwaliteit van je trailer en de eventuele gedachte daar achter.

Nu pak ik eens een keer wat popcorn. Bevalt prima, net als de trailer overigens. Erg benieuwd naar het uiteindelijke productiefilmpje.

Er komt er een trailer, er komen positieve reacties op met een enkele kritische noot, vervolgens een relaas vanuit de maker over kritieken en nu al posts achter elkaar daarover, sfeertje ook zeg. :confused:

Laten we het zinnig houden en het over vuurwerk hebben hier, de trailer toont wat fragmenten, daar moeten we het nu mee doen, en je kunt vast rekenen of ie in je budget zal passen, de rest is nog steeds afwachten. :)

Dus graag on-topic over het product in plaats van de trailer, houd dat maar op Youtube ofzo.

De geshowde effectbeelden in de trailer zien er goed uit. Ben erg benieuwd naar de complete box als eindproduct. Goed spul heeft nu eenmaal een prijskaartje. Zo saai en langdradig als de gehele teaser zal het in ieder geval niet kunnen zijn...

Als de muziek erbij wordt geleverd dan koop ik um :D. Maar zonder gekheid, ben wel benieuwd naar hoe dit als complete box er uit ziet. Wanneer kunnen we een volledige product video verwachten?

Als de muziek erbij wordt geleverd dan koop ik um :D. Maar zonder gekheid, ben wel benieuwd naar hoe dit als complete box er uit ziet. Wanneer kunnen we een volledige product video verwachten?

De productie is weer opgestart echter is er bezoek van een hooggeplaatst persoon waardoor de productie weer een paar dagen stil is gelegd.
We hopen in twee weken de productie sample te kunnen tonen.

Gr
Marchel

Sjonge wat een getreuzel. Raar dan dat andere importeurs wel gewoon snel met film materiaal komen. Dat doen ze toch echt een stuk beter. :wink:

Misschien zijn die sneller tevreden of laten iets niet naar eigen wens maken maar bestellen iets dat de fabriek al in productie heeft. Vele factoren die van invloed zijn,en niet altijd in eigen controle.

Nou dat eerste laat maar achterwege, want vind veel importeurs niets onderdoen voor Evo. Met name Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania niet.

? Wat heeft iets naar wens laten maken of uit fabriekscollectie kopen te maken met kwaliteit of aansluitend op subjectieve voorkeuren van consumenten? Daar is geen absoluut valide correlatie tussen te vinden, me dunkt.

Nou dat eerste laat maar achterwege, want vind veel importeurs niets onderdoen voor Evo. Met name Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania niet.

Nee daarom heeft Vuurwerkmania ook de salute finale uit de Heaven from Hell gesloopt op hun demo. Je zou die maar hebven besteld op basis van China film, vond deze op de demo toch echt veel minder presteren

Sjonge wat een getreuzel. Raar dan dat andere importeurs wel gewoon snel met film materiaal komen. Dat doen ze toch echt een stuk beter. :wink:

Nou zeg dat wel zeg, Heel vroeg in het jaar al gepost zo box, en nu nog steeds geen film en productie loopt ook niet op rolletjes , kan zo zijn dat die box niet eens dit jaar komt heb gevoel nu al voor veel ophef zorgt. vindt Evo mager dit jaar met nieuw spul, voor Duitse markt wel wat meer, hallo zijn in Holland ja overlopers

Nou zeg dat wel zeg, Heel vroeg in het jaar al gepost zo box, en nu nog steeds geen film en productie loopt ook niet op rolletjes , kan zo zijn dat die box niet eens dit jaar komt heb gevoel nu al voor veel ophef zorgt. vindt Evo mager dit jaar met nieuw spul, voor Duitse markt wel wat meer, hallo zijn in Holland ja overlopers

Dat EVO zich nu wat meer op de Duitse markt stort heeft gewoon te maken dat zij waarschijnlijk anticiperen op een totaalverbod hier in Nederland. Dat zal denk ik ook wel de reden zijn dat ze zijn samengegaan met WECO. Straks valt hier toch niks meer te verdienen, dus ja, vandaar het mager aanbod denk ik zo. Vind overigens dat ze ook wel heel erg laat zijn met filmpjes, maar dat zal wel zijn reden hebben.

Dat EVO zich nu wat meer op de Duitse markt stort heeft gewoon te maken dat zij waarschijnlijk anticiperen op een totaalverbod hier in Nederland. Dat zal denk ik ook wel de reden zijn dat ze zijn samengegaan met WECO. Straks valt hier toch niks meer te verdienen, dus ja, vandaar het mager aanbod denk ik zo. Vind overigens dat ze ook wel heel erg laat zijn met filmpjes, maar dat zal wel zijn reden hebben.

Sinds wanneer heeft EVO rotjes en vuurpijlen in het assortiment, anticiperen op een totaalverbod dat lijk mij niet de reden, Evo heeft zo een naam hier, maar 5 producten eigenlijk 7 maar 2 fans box MJB en Toro is maar bij zaak, niet Negatief bedoelt :no::thumbup: dat is het :shy: vorig jaar was ook niet veel, andere importeurs pompen een was lijst aan producten, anticiperen zeker ook op een totaal verbod:idea::cool: waarom geen lijst met nieuwe evo specials en dragon boxen bv:D ze worden wel onder gesneeuwd zo door andere spelers,en nu weco maakt mooi Naam met stament en dragon line prof, Evo toch na de achtergrond is gegaan zo jammer,

Sinds wanneer heeft EVO rotjes en vuurpijlen in het assortiment, anticiperen op een totaalverbod dat lijk mij niet de reden, Evo heeft zo een naam hier, maar 5 producten eigenlijk 7 maar 2 fans box MJB en Toro is maar bij zaak, niet Negatief bedoelt :no::thumbup: dat is het :shy: vorig jaar was ook niet veel, andere importeurs pompen een was lijst aan producten, anticiperen zeker ook op een totaal verbod:idea::cool: waarom geen lijst met nieuwe evo specials en dragon boxen bv:D ze worden wel onder gesneeuwd zo door andere spelers,en nu weco maakt mooi Naam met stament en dragon line prof, Evo toch na de achtergrond is gegaan zo jammer,
Iets met leestekens??

Ik heb niet zoveel ervaring met vuurwerktotaal maar vuurwerkmania en evo is toch echt wel een wereld van verschil. Evo krijg je wat je koopt en je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het altijd goed komt. Bij mania is het de vraag of je krijgt wat je koopt en het is maar afwachten of het goed komt als het product in de straat staat.

Ik heb niet zoveel ervaring met vuurwerktotaal maar vuurwerkmania en evo is toch echt wel een wereld van verschil. Evo krijg je wat je koopt en je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het altijd goed komt. Bij mania is het de vraag of je krijgt wat je koopt en het is maar afwachten of het goed komt als het product in de straat staat.

Ben ik het niet mee eens. Mijn ervaring door de jaren is dat er per batch erg veel kwaliteitsverschil in de producten van Evo zit. Waarschijnlijk omdat ze altijd ruimte voor verbeteringen zien, echter pakt een aanpassing niet altijd even goed uit. Daarnaast enkele producten waarbij het effect in praktijk toch niet helemaal overeen kwam met hetgeen beloofd en getoond was. Dat je krijgt wat je koopt bij Evo en bij een ander niet, dat gaat dus niet volledig op. Hypen is ook een vak tegenwoordig.

En ja, ik ben wel rete benieuwd naar deze bak!:D

Back
Bovenaan