Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad.Snel weer verder over de box lijkt me?!
Sorry mensen.
Ik zal niet meer reageren.
Blijkbaar mag er niet gediscuseerd worden. Jammer.
Rocco, Richardus,MasterBsc en nog een paar anderen.
Als de muziek erbij wordt geleverd dan koop ik um. Maar zonder gekheid, ben wel benieuwd naar hoe dit als complete box er uit ziet. Wanneer kunnen we een volledige product video verwachten?
Nou dat eerste laat maar achterwege, want vind veel importeurs niets onderdoen voor Evo. Met name Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania niet.
Sjonge wat een getreuzel. Raar dan dat andere importeurs wel gewoon snel met film materiaal komen. Dat doen ze toch echt een stuk beter.![]()
Nou zeg dat wel zeg, Heel vroeg in het jaar al gepost zo box, en nu nog steeds geen film en productie loopt ook niet op rolletjes , kan zo zijn dat die box niet eens dit jaar komt heb gevoel nu al voor veel ophef zorgt. vindt Evo mager dit jaar met nieuw spul, voor Duitse markt wel wat meer, hallo zijn in Holland ja overlopers
Dat EVO zich nu wat meer op de Duitse markt stort heeft gewoon te maken dat zij waarschijnlijk anticiperen op een totaalverbod hier in Nederland. Dat zal denk ik ook wel de reden zijn dat ze zijn samengegaan met WECO. Straks valt hier toch niks meer te verdienen, dus ja, vandaar het mager aanbod denk ik zo. Vind overigens dat ze ook wel heel erg laat zijn met filmpjes, maar dat zal wel zijn reden hebben.
Iets met leestekens??Sinds wanneer heeft EVO rotjes en vuurpijlen in het assortiment, anticiperen op een totaalverbod dat lijk mij niet de reden, Evo heeft zo een naam hier, maar 5 producten eigenlijk 7 maar 2 fans box MJB en Toro is maar bij zaak, niet Negatief bedoeltdat is het
vorig jaar was ook niet veel, andere importeurs pompen een was lijst aan producten, anticiperen zeker ook op een totaal verbod
waarom geen lijst met nieuwe evo specials en dragon boxen bv
ze worden wel onder gesneeuwd zo door andere spelers,en nu weco maakt mooi Naam met stament en dragon line prof, Evo toch na de achtergrond is gegaan zo jammer,
Nou dat eerste laat maar achterwege, want vind veel importeurs niets onderdoen voor Evo. Met name Vuurwerktotaal en Vuurwerkmania niet.
Ik heb niet zoveel ervaring met vuurwerktotaal maar vuurwerkmania en evo is toch echt wel een wereld van verschil. Evo krijg je wat je koopt en je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat het altijd goed komt. Bij mania is het de vraag of je krijgt wat je koopt en het is maar afwachten of het goed komt als het product in de straat staat.