Evo Force One

Hallo beste liefhebbers.
Er is idd een filmpje voorhanden, maar wij willen geen discussies krijgen door een filmpje te plaatsen welke niet de definitieve versie is.
Hierdoor krijg je weer allerlei vragen en vraagtekens door afwijking van de juiste versie.
Bij dit soort grote items is en tempo de hype factor en moet dus gewoon kloppen.
Door de productiestop was er geen mogelijkheid de aanpassingen door te voeren en deze wordt nu opnieuw gesampled en hopen we dat deze direct klopt zodat het online kan worden gezet.
Het slotstuk van deze geweldenaar is in ieder geval om van te watertanden, 36sh goldwave crackling tail to Ti salute core gold rain at once.
Dus nog even geduld voor de geïnteresseerden:tongue2:

gr
Marchel

Duidelijk bericht. Het kan dus nog wel even duren voordat we een film krijgen, productie start in het ergste geval pas begin oktober ergens.
Sommige zijn al wat angstig omdat de productie nog niet begonnen is, productie is over t algemeen vrij snel gedraaid, zolang alles maar (het liefst begin) november op de boot staat.

Vandaag om 10:00 staat de teaser/trailer actief.
Hiermee kun je gedeeltelijk een beeld krijgen van de effecten en tempo's welke deze mega compound heeft.
Mogelijk wordt de keuze voor de echt ongeduldige dan eenvoudiger als men hem zou willen aanschaffen:D

https://youtu.be/JICLaJr8ebE

We hopen dan z.s.m de definitieve versie te kunnen plaatsen zoals de productie gaat worden.

gr
Marchel

Laatst bewerkt:
Blijkbaar toch goed gegokt. Deze bestelling blijft gewoon staan. Je kan er van vinden wat je wil maar Evo heeft toch weer op een hele mooie wijze deze trailer in elkaar gezet

Vrees dat de trailer te hoge verwachtingen schept, maar goed er zit teminste genoeg variatie in de box :blink:.

Giron, dit betekent dat de trailer supergoed is.

Laatst bewerkt:
Ik zeg dit niet vaak en wie weet zelfs nooit meer, maar wat een mooie trailer, die ook echt wat toevoegt en goede indruk van het product geeft (qua variatie aan- en kwaliteit van effecten)!

Trailer is wat mij betreft ietwat overdone, heb het gevoel dat ik naar de nieuwe james bond trailer kijk.
Desalniettemin zie ik mooie en leuke effecten langskomen! We wachten vrolijk af

Ik word blij van ongeveer de helft, oh wacht, even de superlatieven wegfilteren, een kwart van het filmpje. Maar zo te zien wel voor elk wat wils.

Ben benieuwd naar de straatervaringen, dat zullen er gezien de prijsklasse wellicht niet extreem veel worden. Maar ongetwijfeld wel hier vertegenwoordigd :)

Ik word blij van ongeveer de helft, oh wacht, even de superlatieven wegfilteren, een kwart van het filmpje. Maar zo te zien wel voor elk wat wils.

Ben benieuwd naar de straatervaringen, dat zullen er gezien de prijsklasse wellicht niet extreem veel worden. Maar ongetwijfeld wel hier vertegenwoordigd :)

Nou was er 1 op facebook die wilde 7 van deze bakken in de straat zetten:bonk:

Back
Bovenaan