Evo Force One

Hier precies hetzelfde, en dan heb je morgen en vrijdag demo’s dus als evo slim is gooien ze de film online voor dat iedereen mania rubro en vuurwerktotaal gaat bestellen. Mijn doel is om na de demo’s een paar dikke bakken te bestellen.

Hier precies hetzelfde, en dan heb je morgen en vrijdag demo’s dus als evo slim is gooien ze de film online voor dat iedereen mania rubro en vuurwerktotaal gaat bestellen. Mijn doel is om na de demo’s een paar dikke bakken te bestellen.

Volgens mij zijn de heren nog niet helemaal tevreden met de box zoals de fabriek hem nu heeft laten zien. Maar met de demo's van de concurrenten voor de deur en de film van de Mania bak al online te vinden snap ik het ook niet helemaal. Gooi de film online en geef duidelijk aan wat er nog veranderd gaat worden

Inderdaad, want om ze nou allemaal maar te kopen, het geld gaat een keer op :cry:
De gewone consument wacht natuurlijk nog wel netjes tot december, dus ook al komt het filmpje in december, dan nog is Evolution op tijd.

Inderdaad, want om ze nou allemaal maar te kopen, het geld gaat een keer op :cry:
De gewone consument wacht natuurlijk nog wel netjes tot december, dus ook al komt het filmpje in december, dan nog is Evolution op tijd.

Ik denk dat dit soort mega bakken zijn voor de freaks, of liefhebbers / groepen die begin November al gaan bestellen. In de vrije verkoop zullen er maar weinig zijn die de prijs gaan betalen die dan aan dit soort boxen hangt

Ik denk dat dit soort mega bakken zijn voor de freaks, of liefhebbers / groepen die begin November al gaan bestellen. In de vrije verkoop zullen er maar weinig zijn die de prijs gaan betalen die dan aan dit soort boxen hangt

Daar sta je nog van te kijken..... Ik weet nog hoe snel die Pyro Papel was uitverkocht.

Ja er zijn toch een hoop mensen die de winkel in lopen en 'gewoon het grootste' willen hebben. En daar vervolgens een veel te hoge prijs voor lappen.

Hey, maar dan hebben ze wel een grotere dan de buurman.

ik wil graag uw aandacht voor de prijs!
want die is echt wel heel netjes voor een doos met 8kg kruit.
aangezien evolution heel vaak te horen krijgt dat ze te duur zijn, vind ik dit toch echt niet te duur.

ik wil graag uw aandacht voor de prijs!
want die is echt wel heel netjes voor een doos met 8kg kruit.
aangezien evolution heel vaak te horen krijgt dat ze te duur zijn, vind ik dit toch echt niet te duur.
Katan Grande Special is ook 8 kilo en kost 250, sommige freakacties zelfs 200 of 220. Vind de prijs dus aardig hoog. Maar Evo kennende heb je wel de hoogste kwaliteit.

Ja er zijn toch een hoop mensen die de winkel in lopen en 'gewoon het grootste' willen hebben. En daar vervolgens een veel te hoge prijs voor lappen.

Hey, maar dan hebben ze wel een grotere dan de buurman.

Dit dus... al die nieuwe nieuwbouw wijken waar de iets meer dan jan modaal wonen die mensen willen gewoon allemaal zo'n grote dure bak kopen, de merken spelen hier goed op in en met succes, dat weet ik nu al.

Katan Grande Special is ook 8 kilo en kost 250, sommige freakacties zelfs 200 of 220. Vind de prijs dus aardig hoog. Maar Evo kennende heb je wel de hoogste kwaliteit.

Dat is ook de enige die zo laag geprijst is... en precies wat ik bedoel met gezeur over de prijs.
82 euro voor 2kg kruit is gewoon heel schappelijk.
vorig jaar was bijv de prijs van armageddon (4kg) in de actieweek 181 euro en dat vond iedereen goedkoop

Hallo beste liefhebbers.
Er is idd een filmpje voorhanden, maar wij willen geen discussies krijgen door een filmpje te plaatsen welke niet de definitieve versie is.
Hierdoor krijg je weer allerlei vragen en vraagtekens door afwijking van de juiste versie.
Bij dit soort grote items is en tempo de hype factor en moet dus gewoon kloppen.
Door de productiestop was er geen mogelijkheid de aanpassingen door te voeren en deze wordt nu opnieuw gesampled en hopen we dat deze direct klopt zodat het online kan worden gezet.
Het slotstuk van deze geweldenaar is in ieder geval om van te watertanden, 36sh goldwave crackling tail to Ti salute core gold rain at once.
Dus nog even geduld voor de geïnteresseerden:tongue2:

gr
Marchel

Hallo beste liefhebbers.
Er is idd een filmpje voorhanden, maar wij willen geen discussies krijgen door een filmpje te plaatsen welke niet de definitieve versie is.
Hierdoor krijg je weer allerlei vragen en vraagtekens door afwijking van de juiste versie.
Bij dit soort grote items is en tempo de hype factor en moet dus gewoon kloppen.
Door de productiestop was er geen mogelijkheid de aanpassingen door te voeren en deze wordt nu opnieuw gesampled en hopen we dat deze direct klopt zodat het online kan worden gezet.
Het slotstuk van deze geweldenaar is in ieder geval om van te watertanden, 36sh goldwave crackling tail to Ti salute core gold rain at once.
Dus nog even geduld voor de geïnteresseerden:tongue2:

gr
Marchel

Marchel bedankt voor je reactie. Snap aan de ene kant jou standpunt wel en dat je geen zin en tijd hebt om tig vragen te moeten beantwoorden indien je nu filmpje online zou zetten van de versie die toch niet definitief is. Maar aan de andere kant start over een goeie anderhalve maand de reguliere voorverkoop dus de freaks die interesse hebben in een mega compound zullen op een gegeven moment toch keuzes moeten gaan maken.

Kan je al een indicatie geven op welke termijn we de film online kunnen verwachten?

Netjes om niet iets te plaatsen dat niet definitief is. Wat ik me wel afvraag; als hij nu nog gesampled moet worden, hoe krijg je dan in hemelsnaam de productie op tijd binnen?

Netjes om niet iets te plaatsen dat niet definitief is. Wat ik me wel afvraag; als hij nu nog gesampled moet worden, hoe krijg je dan in hemelsnaam de productie op tijd binnen?

Met een aantal speedboten.
Er zijn wel schepen met vuurwerk in oktober vanuit China naar Nederland vertrokken.

Back
Bovenaan