Evo Bomber [Compound]

Voor 89€ te koop via bestelvuurwerk.nl, niet eens zo'n gekke prijs in deze huidige tijd. Bestel je nog eens voor 11€ bij krijg je van die kekke handschoenen cadeau:handsup:

Ik ga deze komend jaar dan ook eindelijk eens schieten. Hopelijk niet dezelfde ervaring als hierboven, maar gewoon de oude vertrouwde Evolution kwaliteit!

Hopen mag altijd.....
Doorgaans worden boxen eerder minder dan beter.
Dus waarop baseer je dat?

Zou zeggen hou er maar rekening mee dat het niet veel beter is dan de afgelopen batches. Dat is voor alle merken doorgaans de realiteit.

Deze nog meegepakt omdat ik wel nieuwsgierig was. Ging uit van niet al te grote boeketten maar wel een rammer.

Positief verrast. EN een rammer EN prima boeketgrootte. Mooie felle kleuren ook.

Goede box.

Eens dat de eerste versie het beste was, maar toch blijft dit een mooi ding
Ik had nu 2019 versie, was er prima te spreken over. Mits goed geprijsd is deze er volgend jaar gewoon weer bij

Hier nog paar foto's. Had een 2020 batch. Zo te zien voor Duitsland...
Filmpje nog eens bekeken. Nog steeds een leuke box, maar voor over de 100 euro te duur.

20221229_150242.jpg

20221229_150222.jpg

20221229_134306.jpg

Ik heb deze topper voor 70 kunnen krijgen in een freak actie. Had zelf nog nooit een evo compound gehad maar vond het een kleurrijke topper. Had ook een bunker booster die gemaakt is door evo maar je merkt wel dat evo mooie kleurrijke toppers heeft. De pauzes waren iets korter dan de katan special boxen en dus ook iets minder storend. Prijzen na de freak zou ik nooit neerleggen voor deze bak maar dat is ieder voor zich. De kooi omheen was trouwens wel kut. Die zat erg goed vast zeg.

Toch zijn zulke 144sh blokkies voor mij wel de toekomst. Lekker hoog tempo, fraaie kleuren, en gewoon steengoed uitgevoerd. Beetje a-la Katan Specials.

Hoop dat we van Evo dit jaar meer van zulke dozen kunnen verwachten, naast de Evobomber en de Colorstorm. Hetzij 100sh, hetzij 144sh.

Wat voor effecten zouden ze hierin kunnen stoppen?

Poah deze had een kooi niet normaal.
Kooi uit 1 stuk. Met stuk of 6 metalen strips
Hele mooie kleuren en lekker tempo. Helaas stopte hij op de helft waarna bij de 2de keer aansteken de laatste bombetes (ofzo?) Uit elkaar klapte. Gelukig wel op een grasveld
Familie had hem ook dus kon 2 keer genieten ;) nu wel gewoon goed

Back
Bovenaan