Evo Bomber [Compound]

Vorig jaar de 144 shots versie gehad voor maar 7 tientjes tijdens een freak actie. Wat een kleurrijke topper zeg! tempo lag ook lekker, niet te langzaam maar dat het je vaker met 144 shots. Spreiding kwam in real life bij mij groter over en verlichte de straat goed met de verschillende kleuren. Hoop dat de 100Shots versie net zo sterk is alleen jammer van het aantal gereduceerde schoten.

Ja die 2020 batch heb ik vorig jaar ook in tweevoud geschoten en was inderdaad een heerlijke rammer. Als ik dan naar de straatfilmpjes kijk van de 2023 versie krijg ik toch een "Evo Bomber Light" gevoel. De kleuren zijn nog steeds heel mooi maar de burst en spreiding toch minder en het aantal schoten is natuurlijk ook al minder.

Hier ook 2 maal de 2020 batch geschoten. Wat een ontzettend dikke rammer is dat zeg. Klapte er echt heerlijk op en wil dat eigenlijk nog wel eens meemaken.

Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 4:35. Geschoten per 2 stuks. Oude batch.

En dan te bedenken dat ik de 144 shots versie paar jaar terug voor 67,50€ heb gehad. Deze box is omgerekend letterlijk in prijs verdubbeld in 2 jaar tijd:sad:

je wilt zeggen dat 2022 geen oude batch is?
Is er niet meer, mocht je nu echt een soort gelijke jongen willen is de gunfire 2.0 de enige optie:)

109€ ergens in leerdam

gunfire 2.0 is uitloop GBV laatste voorraad vuurwerkwereld leer doet
Gewoon zo ongelooflijk wat de prijskwaliteit de laatste jaren gedaan heeft, niet eens voor de freaks maar vooral vooral de de consumenten. Evo was zo geweldig jaren terug en nu voor de hoofdprijs helemaal niks meer 😞.

Back
Bovenaan