Evo Bomber [Compound]

Hmm toch blij dat ik hem niet had. Dan heb ik op de demo’s de 2018 gezien want die had veel meer spreiding met de crackling willows en ook een iets rustiger en gelijkmatiger tempo.

Oei! Wat ontzettend vervelend dat het zo kan verschillen van jaar tot jaar. 2018 was echt lekker in kleur en in de crackling willows. De 2019 versie heeft veel weg van de `Time Rain Box` waar het gewoon net niet is. Gaat hier weer van de lijst af. Erg jammer want hij stond er 2x op juist vanwege die goede crackling willows.

Had hier een hoop van verwacht. Maar kwa spreiding van de crackling willows was dit het net niet, net of er een half grammetje flash per schot voor de burst ontbrak.

Oei! Wat ontzettend vervelend dat het zo kan verschillen van jaar tot jaar. 2018 was echt lekker in kleur en in de crackling willows. De 2019 versie heeft veel weg van de `Time Rain Box` waar het gewoon net niet is. Gaat hier weer van de lijst af. Erg jammer want hij stond er 2x op juist vanwege die goede crackling willows.

Klopt 2019 is meer zoals de time rain en niet meer die dikke knetter staarten zoals bij de 2018 versie helaas.

Zit ff wat films terug te kijken. Ik had nog een Time Rain box van vorig jaar staan en een evo bomber van dit jaar, exact tzelfde. Zo kan je ook van je ouwe meuk afraken dus, heel jammer dit

Zit ff wat films terug te kijken. Ik had nog een Time Rain box van vorig jaar staan en een evo bomber van dit jaar, exact tzelfde. Zo kan je ook van je ouwe meuk afraken dus, heel jammer dit

De Time Rain box is wel net iets anders hoor kijk maar:

Maar het is wel jammer natuurlijk dat ook deze box is aangepast.Het is nog steeds een goede box,maar lang niet meer zo goed als het eerste jaar.

Ik heb deze 2 x geschoten met 2 x compound 1 van de El gigante. Dat was wel echt prachtig. Maar denk dat ik voor volgend jaar toch een andere kies, maar het was wel een prachtding

Leuke box, presteerde goed. Ik moet wel zeggen dat het tempo de box maakt. Als deze trager zou schieten was er heel eerlijk gezegd niets aan geweest.

Wat een prachte box, flinke rammer maar wel sierlijk. Veel kleur, en die crackling staarten erbij echt heerlijk! Mijn buren besloten op het juiste moment een mooie shell de lucht in de schieten wat een prima finale was!

Oh en mijn maat die aan het filmen was begreep echt niks van mijn budget en dito enthousiasme, maar heeft wel grotendeels staan filmen. Paar droge opmerkingen van hem komen in de productvideo's terug.

Wat een mooie sierlijke box dit. Heb er 2 verwerkt in mijn show en dit was wel een momentje met heldere kleuren en mooi tempo!

Afgelopen jaar per 2 geschoten en dat was een dik spektakel! Heerlijk tempo, felle kleuren en een prima burst. Leuk om een keer gehad te hebben, maar vanwege het eenzijdige effect was dit ook een eenmalig project.

Dit is de 2019 versie

20200101_004904.jpg

Back
Bovenaan