Evo Bomber [Compound]

Evo bomber zit per 2 in een karton zegt de inkooplijst van evo... dat is bij bijv de transbomber ook zo. De omdoos zal er dus bij die dummy al af zijn

Ik van de dummy van de Evo Bomber maar even een foto gemaakt. Aan de dummy kon ik verder niet zien of deze per 2 compounds of per box in een omdoos wordt geleverd.

evo_bomber.jpg

Op deze verpakking staat 1/1, dus 1 stuk. Op de inkooplijst staat per 2 in een karton... maargoed zo interessant is het nou ook weer niet..

Nee inderdaad maar ze worden geleverd als 2/1, 2 per karton dus. Maakt ze niet minder interessant in mijn ogen. Verklaart de prijs wel weer een beetje.

Mooie box, lekker tempo en vond hem live een stuk beter overkomen dan op film.

Dit is precies hoe ik de producten van Evo vorig jaar heb ervaren. Ik had de Winternight en Serenity. Heel mooi vuurwerk, maar ik miste het WOW-gevoel. Voelde een beetje steriel of te degelijk of zo. Moeilijk uit te leggen. Misschien herken je het?

Dit is precies hoe ik de producten van Evo vorig jaar heb ervaren. Ik had de Winternight en Serenity. Heel mooi vuurwerk, maar ik miste het WOW-gevoel. Voelde een beetje steriel of te degelijk of zo. Moeilijk uit te leggen. Misschien herken je het?

Ja ik heb zelf dus precies hetzelfde maar dan andersom :).

Ik geniet juist van die 'rust' en sierlijke effecten inplaats van het rammen wat 99% van de boxen van VWT/Zena etc. doen.

Daarom heb ik dit jaar ook bijna alleen maar producten van Evo/Pangu en maar een paar producten van Vuurwerkmania/Rubro.

Smaken verschillen, he? :)

Ik geniet juist van die 'rust' en sierlijke effecten inplaats van het rammen wat 99% van de boxen van VWT/Zena etc. doen.

Daarom heb ik dit jaar ook bijna alleen maar producten van Evo/Pangu en maar een paar producten van Vuurwerkmania/Rubro.

Je doorziet mijn smaak wat betreft vuurwerk! :p
Ik ben inderdaad nog steeds wel een beetje van de rambakken. Total chaos! :bonk:

Zelf ben ik ook groot liefhebber van mines. Ik ben nog opzoek naar een mine-battery cake, waaier of box. Heb je misschien suggesties?

Inderdaad en gelukkig maar! Op die manier krijgen we alle soorten vuurwerk in de straten te zien. Dat is het allermooist!

Laatst bewerkt:
Je doorziet mijn smaak voor vuurwerk! :p
Ik ben inderdaad nog steeds wel een beetje van de rambakken. Total chaos! :bonk:

Zelf ben ik ook groot liefhebber van mines. Ik ben nog opzoek naar een mine-battery cake, waaier of box. Heb je misschien suggesties?

Inderdaad en gelukkig maar! Op die manier krijgen we alle soorten vuurwerk in de straten te zien. Dat is het allermooist!

Evolution branco :handsup:

On the beat en deze bomber zijn toch aardige rammers??

bij rubro kun ook meemaken dat er een mania cake tussen zit .

maar ik denk dat het bij deze box niet zo heel erg is gezien het een single effect is

Wat doen jullie met deze kleinere vierkante conpound blokjes? Controleren jullie de overgang van het lont nog of vertrouwen jullie het wel?

ik vertrouw het gewoon, anders is de hele reden om compound te kopen teniet gedaan. Ik vertrouw het niet heel erg overigens ;)

Back
Bovenaan