Evo Bomber [Compound]

Zo worden de Evo Bombers geleverd aan de winkeliersBekijk bijlage 43643 Bekijk bijlage 43645

Zijn inderdaad met kooi, praat nu even voor mezelf maar vind het niet meer als normaal dat je de kooien als winkelier eraf haalt, of je moet de artikelen echt voor dumpprijzen gekocht hebben. Maar als normale consument vind ik echt dat de kooien eraf gehaald moeten worden, anders staat de klant net voor 0:00 met een kooi in zn handen ipv een compound box

Heb ik inderdaad. Maar die kan ik hier momenteel niet plaatsen aangezien een bekend lid herkenbaar op beeld staat. Hij is zn geld dubbel en dwars waard

Zijn inderdaad met kooi, praat nu even voor mezelf maar vind het niet meer als normaal dat je de kooien als winkelier eraf haalt, of je moet de artikelen echt voor dumpprijzen gekocht hebben. Maar als normale consument vind ik echt dat de kooien eraf gehaald moeten worden, anders staat de klant net voor 0:00 met een kooi in zn handen ipv een compound box

Met het juiste gereedschap heb je een kooi ook binnen 10 tellen verwijderd.

Ik weet niet wat voor boxen je nog meer hebt kerel... hij doet iig niet veel onder voor het China filmpje... als je de overbelichting een beetje wegdenkt

Ga er nou gewoon vanuit dat als een zeer actief lid zegt dat hij goed is, dat hij ook daadwerkelijk goed is..
Ghoost, alle vertrouwen in je ;)

Heb je een overzicht in het lijstjes topic gepost? Dan kan ik eventueel ook nog wat suggesties doen

ja pagina 61 volgens mij
al zijn er wel wat wijzigingen.

Transbomer niet geleverd gekregen, dit is nu een Serenity geworden.
En de Graits box bij Orthen is de Limited Edition 2 van Evolution.

Ik heb zelf het idee om met de Pangu, On the Beat te eindigen.
En de Evo Bomber om en nabij 00:00 uur

ja pagina 61 volgens mij
al zijn er wel wat wijzigingen.

Transbomer niet geleverd gekregen, dit is nu een Serenity geworden.
En de Graits box bij Orthen is de Limited Edition 2 van Evolution.

Ik heb zelf het idee om met de Pangu, On the Beat te eindigen.
En de Evo Bomber om en nabij 00:00 uur

Ik zou On the Beat van Pangu doen als finale of Flash of the Gods

Vond het een lekkere box, goeie burst, mooie spreiding, lekker tenpootje en lekker kleurrijk! De knetter staarten kwamen zelfs tot op de grond!

Sowwwww deze was echt supervet!! Als een na laatste geschoten maar was echt een dikke cakebox. Prijs kwaliteit bekeken miss wel cakebox van het jaar

Back
Bovenaan