Eventbox 6 Elements 162s

Heb ook al even zitten kijken maar 130-160 is mij te duur.

Als freaks worden we teveel verwend haha maar de drang om nieuw spul aan te schaffen is altijd aanwezig;)

En vanaf 100€ een Red Head Willow van Redwire gratis:handsup: Kan helaas niet morgen anders had ik het wel geweten.

Meer dan 100 moet je ook niet betalen voor deze hoor maar voor 100 heb je wel een topper.

Vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin. Een goede box, wat deze is, met 3 kilo kruit mag voorbij de helft van december best meer dan €100,- kosten. Freakprijzen zijn geen normale prijzen.

Ik heb denk ik een slechte batch gehad, zaten best wat ploffers tussen. De laatste 2 cakes opnieuw aangestoken (na 20 min te hebben gewacht) gezien deze vanwege het iets te ruw in de doos stoppen niet meer waren doorgelont. Heeft iemand ooit wel eens compensatie hiervoor gehad? Baal er wel van, want als je ziet hoe die kán klappen (ook op film) is het een prachtding. Nu beetje zure nasmaak.

Mooie box, twee van deze geschoten. Herken dat wel dat er wat ploffers tussen zaten, maar was heel content met dese 2 boxen

Back
Bovenaan