Eventbox 6 Elements 162s

Ik zit zelfs voor 100 te wachten tot vakantiegeld binnen is :thumbup: Heb ik uiteindelijk toch alle drie vroegste Event topboxen gehad (IG in 1e jaar en 4 elements 2 jaar terug) :)

Mooie box! en zeker voor 90 euries, doen!
Zal hem zeker voor dat geld bij de driesprong halen :wink:
Zoek voor rond de 100 iets met hele grote boeketten, liet m’n oog op deze vallen maar vraag me af of ik niet teveel al hetzelfde heb (goud effecten) in m’n schiet lijst.
Ziet er tot dusverre zo uit

- [x] Pounding napalm
- [x] Spring break
- [x] Dog
- [x] Pig
- [x] Rat
- [x] Golden dream
- [x] Ghost town + crack attack
- [x] Trackmania (35) ->cake 1 en 2 omwisselen
- [x] Super syndrome
- [x] Primal instinct
- [x] Espada palms
- [x] Best solution
- [x] Bulldozer
- [x] Magic in the air
- [x] Fire festival
- [x] Fire valley
- [x] Obsessed
- [x] Code red
- [x] Transbomber

Sta open voor suggesties mannen!

ai,ai,ai... natuurlijk verschillen smaken, maar iemand een zinvol advies: deze Eventbox 6 Elements (voor 90,-) of de Event flash of gods 192 shots (100,-)?

En nee, allebei gaat 'm helaas niet worden. :no:

ai,ai,ai... natuurlijk verschillen smaken, maar iemand een zinvol advies: deze Eventbox 6 Elements (voor 90,-) of de Event flash of gods 192 shots (100,-)?

En nee, allebei gaat 'm helaas niet worden. :no:

Lastige keuze, of je moet een vroegere batch van de Flash op de kop kunnen tikken ?

Deze eindelijk geschoten na 3 jaar. Verwerkt in de show als middenstuk. Deze box had by far de grootste en langst hangende effecten! Bizar om te zien dat zo'n oudgediende eigenlijk de show steelt.

Wel jammer dat die salvo's matig zijn maar voor de freakprijs van 90,- echt een no brainer.

Back
Bovenaan