Eventbox 6 Elements 162s

Ik dacht dat de six elements een stuk duurder was over het algemeen. Aantal jaren geleden de immortal gold en de six elements gehad en er de effecten zijn niet heel erg verschillend, er zitten in ieder geval een aantal overlappende effecten in. Mooi? zeker!, maar als je aangeeft dat je naar iets anders op zoek bent zou ik niet naar de six elements kijken.

Heeft iemand deze nog geschoten en gefilmd afgelopen O&N?
Heb nu verschillende jaren de immortal gold geschoten, blijft ook een topper maar wil wel eens wat anders. Aangezien deze toch een slordige 25% van mijn budget gaat opslokken ben ik dus op zoek naar een recente film vanuit de straat

Ik had deze ook dit jaar. Als het goed is, is die ook gefilmd, maar moet de filmpjes nog uitzoeken. Zal deze daarna uploaden. Ik vond het in ieder geval een mooie box.

Ik dacht dat de six elements een stuk duurder was over het algemeen. Aantal jaren geleden de immortal gold en de six elements gehad en er de effecten zijn niet heel erg verschillend, er zitten in ieder geval een aantal overlappende effecten in. Mooi? zeker!, maar als je aangeeft dat je naar iets anders op zoek bent zou ik niet naar de six elements kijken.

Ik heb hem ook op film staan komt later nog online! dus dat komt goed! ik vond het een toppertje :) nu kijken welke rubro bak ik volgend jaar moet nemen :D

6 elements is idd 30 euro duurder uitgaande van de standaard voorverkoop prijzen. Bedankt voor je opmerking van overlappende effecten. Dan zoek ik nog even verder voor een leuke topper.

Heeft iemand deze nog geschoten en gefilmd afgelopen O&N?
Heb nu verschillende jaren de immortal gold geschoten, blijft ook een topper maar wil wel eens wat anders. Aangezien deze toch een slordige 25% van mijn budget gaat opslokken ben ik dus op zoek naar een recente film vanuit de straat

U vraagt en wij draaien…

Afgestoken na 0200uur toen de mist grotendeels verdwenen was. Blijft een vaste box in m'n collectie:

U vraagt en wij draaien…

Afgestoken na 0200uur toen de mist grotendeels verdwenen was. Blijft een vaste box in m'n collectie:

Bedankt voor het posten van je filmpje. Echt een super vette bak maar wat blouapie hierboven al aangaf word bevestigd. Persoonlijk vind ik teveel overlap met de immortal gold, toch ff verder zoeken:p

Het goud in deze box vind ik echt geweldig. Blijft lang hangen. Mooi tempo ook. Jammer dat er soms van die flutboeketjes tussen zitten. Verder een uitstekend doos!

Heb deze dit jaar ook weer eens gehad, blijft toch echt een klasse bak, hele grote effecten en erg mooi uitgewerkt. Kan met gemak met de top qua boxed mee wat mij betreft.

Heb deze box voor het eerst in 3 jaar niet gehad ivm budget. Toch wel een gemis. Want van alle boxen die ik heb geschoten is dit (naar mijn mening) toch wel degene met de meest totale show.

Kan me niet meer herinneren of ik verschillende versies had, en moet ook zeggen dat me dat niet zo boeit. Want elk jaar was dit toch wel het pronkstuk in mijn collectie. Loopt lekker door, is verrassend snel maar zet toch een showtje van een dikke minuut neer die de aandacht van onze toeschouwers er echt wel blijft trekken.

Had hem een paar jaar geleden. Toen ging de laatste cake niet af, heb ik hem alsnog los geschoten. Los zijn het ook indrukwekkende bakken, alleen is het spektakel dan snel voorbij. Ik zou ze toch achter elkaar schieten als ik jou was. Het ‘wow-effect’ in je straat zal dan heel groot zijn. Hij blijft dan lekker door rammen!

Ik had iest meer verwacht van deze box ik vond hem niet zo als op de flimpjes die ik gezien heb.. maar ik heb er wel van genoten van deze box als die komende jaar weer bij zit dat betwijfel ik :rolleyes:

De 2017 versie was idd wat anders. Tempo was iets lager als dat ik gewend ben van deze box. Er viel me ook wat op, ongeveer de helft van die kleine tubes waren vervangen door mooie felle mine's. Toch wel wat mooier/unieker als enkel van die kleine boeketjes. Blijft een toppertje!

Hallo Bert en Sandra, lijkt eerder op een andere box de tijdsduur is veel korter en mis de kleinere effecten (dit jaar vervangen door mines) in de Six Elements?
De box op de film is wel dik hoor!!

Het is toch de echte.
Heb hem alleen een keer anders gedaan.
Niet in de lengte maar 3 naast elkaar en de middelste cake van elk had ik ook het lont bloot gelegd Expres zodat ze tegen elkaar kwamen, daarom korter.

Back
Bovenaan