Eventbox 228 Fast and Loud

Hoe ervaarde je de burst en boeketgrootte in de straat? En hoe waardeer je deze box ten opzichte van vergelijkbare boxen van andere importeurs?

Nog een gevonden van deze bak. Weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden, nu overigens wel voor een zeer zacht prijsje te krijgen...

Vindt hem op de eerdere straatvideo goed overkomen, zeker voor 85 euro. Je hebt dan toch een dubbele compound met diverse shapes en kalibers tot 30mm.

Ook hier is nummer 1 en 2 omgedraaid.

Klopt, viel mij ook al op. En volgens mij wordt compound 2 ook achterstevoren afgestoken, net als in de film van Mikosje. Ik wil deze box wel in de volgorde 1, 2 afschieten. Compound 1 beginnend met die tails en compound 2 beginnend met de salutes waarbij ik de laatste cake van compound 2 wil omdraaien. Vind de box dan mooier afsluiten met die crackling boeketten (of hoe dat officieel ook moge heten).

Jongens ik zie echt wisselende films, wie van jullie kan zeggen wat nou echt de verkoop versie is?

Gefilmt bei der Produktvorführung von der “Feuerwerks Garage“ auf dem Parkdeck vom Stadtzentrum Schenefeld am 27.12.2018.
Filmabstand ca 60m.

Mee eens, wellicht ook omdat er vrij weinig over bekend is. Films die er zijn zijn in mij ogen in de basis wel het zelfde maar qua uitwerking(grote/spreiding) zit er nogal wat verschil in.

Op basis van die laatste straatfilm blij verrast eigenlijk. Dit ziet er best goed uit voor rond de €120

Zie deze voor 125,- staan en moet zeggen: ziet er goed uit. Al vind ik sommige effecten wel wat mager, maar het totaalplaatje is interessant.

Vond dit een van de beste boxen van de avond! :droolthum
Veel variatie, erg harde burst, lekker tempo!
Voor 99euro misschien wel de beste box op de markt qua prijs/kwaliteit :yes:

Back
Bovenaan