Eventbox 228 Fast and Loud

Inderdaad een mooie box met veel variatie. Kwaliteit is ook niets mis als je ziet dat deze box iets minder dan 1500 gram NEM heeft. Pauzes hadden een fractie korter gekund.

€150,00 vind ik wel iets aan de hoge kant. Aan de andere kant is het nog maar afwachten wat de prijzen dit jaar doen

Ontzettend dikke cakebox en zeker voor de prijzen waarvoor ze aangeboden staan. Rond de €125 is echt een heel goede prijs voor deze box! Lekker tempo en effecten zien er ook strak uit.

Idd geen gekke prijs. Maar voor bijna hetzelfde geld heb je ook 2 a 3 Katan Specials achter elkaar, dat is dan 2x of 3x 100s 25mm :handsup:

En ca. 2700g - 4000g NEM!

Best wel een hele toffe box nu ik zo de films zie. Lekker veel afwisseling en mooie boeketten. Stiekem deze ook maar eens op de wishlist zetten :D

Mocht iemand weten waar deze nog te krijgen is in het zuiden van het land voor een mooie prijsje zo tussen de 125 en 160 euro, dan graag even een pm sturen. Aangezien dit nog mijn totale budget dat over is, wil ik hier toch proberen iets moois voor te krijgen en deze dubbele compound kan mijn collectie voor dit jaar compleet maken. :)

Back
Bovenaan