Event Stars From Universe Total 232'S

Helaas niet op film, maar deze werd bij ons heel goed ontvangen. Leuke variatie aan effecten, lekkere spreiding etc. Enige minpuntje is de vertraging bij de overgangen. Een veel betere keuze dan ice tiger die ons tegen is gevallen…

Filmpje gevonden op Youtube (credits aan de maker)

Echt een topper zo te zien! Gaat op de lijst.

• Like
Waarderingen: BENZ
Dikke bak dit zeg. Die crossetes samen met crackling vind ik interessant. Verder leuke variatie aan effecten en schietrichtingen. Wat mij betreft verdiend deze box meer aandacht.

er zitten wel een stuk of 10 shots in zonder goud, blink of ghost dus das wel een plus :p wel weer goedkoop eeuwige rood en groen dan

Ik vind het gewoon een van de vele vele dubbele boxen van dit moment, vrijwel geen die zich echt onderscheidt dus keus te over

Laatst bewerkt:
Het ziet er niet slecht uit maar het is ook wel een dertien-in-een-dozijn product, het overgrote deel bestaat uit standaard "goedkope" rood en groen effecten. Voor mij is dit het dus niet.

Het ziet er niet slecht uit maar het is ook wel een dertien-in-een-dozijn product, het overgrote deel bestaat uit standaard "goedkope" rood en groen effecten. Voor mij is dit het dus niet.

Ja vind ik ook. Lijkt wel diverse bakken shoppen bij dezelfde leverancier en uit veelal dezelfde effecten. Event Ice tiger, Stars of the Universe en Beast of Burden. Ze hebben veel van elkaar weg al is de laatste toch we behoorlijk indrukwekkend en zitten er in mijn ogen mooie kleuren in. Maar dit is meer van hetzelfde.

Als deze box soepeltjes doorloopt is t imo echt een dikke box. Zag deze te koop staan, dus even straatfilmpje (hierboven) opgezocht. Zoveel storende pauzes tussendoor, dit is gewoon irritant tijdens het kijken. Doet veel afbreuk aan zo'n mooie bak.

Soms komt Rubro met een pareltje op de proppen zo ook hier….
Beetje het zelfde verhaal als bij de Hardcore Helium, dat bleek ook opeens een dikke topper te zijn.

Vond dit echt een top cake, verbaasd me dat er weinig over gesproken word

Helaas heeft mijn bezoek de box niet volledig gefilmd en hetgeen wel gefilmd is in losse stukken.

De eerste 2 delen zijn het begin van de box. daarna een filmpje van de laatste helft van de box.

Deze video is TOT 1:10 nog Stars from Universe. (daarna beast of burden begin)

Zoals benoemd door Peter333 check ik uit op de lange pauzes. In basis echt een hele fijne bak, echt heel zonde. Rubro was altijd onderdeel van de collectie maar door de te lange pauzes heb ik hen links laten liggen de afgelopen jaren.

Boeketten zien er wel echt mega uit op de straatfilms, ondergewaardeerde box dit! Denk dat die het overwegen waard is!

Back
Bovenaan