Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar zou ik niet rauwig om zijn, hij staat nu naast me en het is een aardige unit.Mensen die toevallig nog straatvideos hebben van deze bak die nog niet geplaatst zijn? kan niet echt veel vinden voorderest van deze bak.. 90% kans dat ik helaas deze ga krijgen als vervanger van de Color Hypnose...
Kooi is er in de winkel al afgehaald waarschijnlijk.Heb hem als vervanger gekregen. Alleen hij is zonder kooi geleverd.
Ben benieuwd hoe die het gaat doen.
Misschien een idee om het op youtube (prive) te uploaden en t linkje hier te delenVoor het 2e jaar gehad en is gewoon super goed, grote boeketten en spreiding, en de burst is ook goed l!
Ik heb een filmpje van iemand die m vanuit huis gefilmd heeft op 200 meter afstand achter 3 dubbel glas maar de burst was stuiter hard, en de grote van de uitwerking ook mooi te zien op afstand. Helaas is t filmpje te groot om hier te uploaden.
Zal s kijken of me dat lukt, nog nooit gedaan haha.Misschien een idee om het op youtube (prive) te uploaden en t linkje hier te delen![]()