Event Stars From Universe Total 232'S

Mensen die toevallig nog straatvideos hebben van deze bak die nog niet geplaatst zijn? kan niet echt veel vinden voorderest van deze bak.. 90% kans dat ik helaas deze ga krijgen als vervanger van de Color Hypnose...

Mensen die toevallig nog straatvideos hebben van deze bak die nog niet geplaatst zijn? kan niet echt veel vinden voorderest van deze bak.. 90% kans dat ik helaas deze ga krijgen als vervanger van de Color Hypnose...
Daar zou ik niet rauwig om zijn, hij staat nu naast me en het is een aardige unit.

edit: hij is met kooi.

Heb hem als vervanger gekregen. Alleen hij is zonder kooi geleverd.
Ben benieuwd hoe die het gaat doen.

Bijlagen

• 20241230_104952.jpg
    20241230_104952.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 61

Afgelopen jaar heel lang getwijfeld om deze aan te schaffen, toen niet gedaan maar toen kwam het gedoe met vathorst waar door we opzoek moesten naar onze nieuwe collectie, uit eindelijk toen keuze gemaakt om deze toch te bestellen ondanks wisselvallige reacties, maar hier geen spijt van gehad, meer genoten van deze box dan de Color Hypnose.

Voor het 2e jaar gehad en is gewoon super goed, grote boeketten en spreiding, en de burst is ook goed l!
Ik heb een filmpje van iemand die m vanuit huis gefilmd heeft op 200 meter afstand achter 3 dubbel glas maar de burst was stuiter hard, en de grote van de uitwerking ook mooi te zien op afstand. Helaas is t filmpje te groot om hier te uploaden.

Voor het 2e jaar gehad en is gewoon super goed, grote boeketten en spreiding, en de burst is ook goed l!
Ik heb een filmpje van iemand die m vanuit huis gefilmd heeft op 200 meter afstand achter 3 dubbel glas maar de burst was stuiter hard, en de grote van de uitwerking ook mooi te zien op afstand. Helaas is t filmpje te groot om hier te uploaden.
Misschien een idee om het op youtube (prive) te uploaden en t linkje hier te delen :d

Back
Bovenaan