Event Royal Tears in Heaven

Dit was echt een prachtige box ja, wat mij betreft een aanrader voor de liefhebber en de gewone consument. Het tempo is top, de mix is mooi en hij beukt prima en nog een lange tijd ook.

Video's hier boven zien er erg goed uit, deze gaat op het wenslijstje, kijken of we deze voor een mooi prijsje mee kunnen pikken.

Enig idee hoeveel deze in de freakactie voorbij kwamen? Wat een topper zeg!

Edit: ik zie toevallig een reactie van E250,-

lekker bakkie,heb hem 2 januari besteld voor 280 euro bij vuurwerkstaffel,was daarna ook heel snel uitverkocht

Het goede voornemen van dit jaar was om de productvideo volledig af te kijken om te zien waar iedereen zo enthausiast over is... helaas nog steeds niet gelukt. Zo'n 30x de video of straatbeelden opgestart en nog nooit af gekeken... voor alles is een eerste keer denk ik dan maar.

Het goede voornemen van dit jaar was om de productvideo volledig af te kijken om te zien waar iedereen zo enthausiast over is... helaas nog steeds niet gelukt. Zo'n 30x de video of straatbeelden opgestart en nog nooit af gekeken... voor alles is een eerste keer denk ik dan maar.
Ik heb precies hetzelfde. Kan geen filmpje afkijken. Bij mij is deze dan ook van de lijst af.

Ik begrijp jullie wel, heel herkenbaar. Zelf heb ik ook problemen met filmpjes kijken van losse producten die langer dan een minuut duren. Ik scroll er veel te snel door. Ik was alleen al verkocht afgelopen jaar bij het zien van de eerste cake en het laatste stuk. Het hele middenstuk had ik niet eens bekeken op film.

Deze box ga je absoluut van genieten. Het was echt van begin tot eind een super ding.

Ik begrijp jullie wel, heel herkenbaar. Zelf heb ik ook problemen met filmpjes kijken van losse producten die langer dan een minuut duren. Ik scroll er veel te snel door. Ik was alleen al verkocht afgelopen jaar bij het zien van de eerste cake en het laatste stuk. Het hele middenstuk had ik niet eens bekeken op film.

Deze box ga je absoluut van genieten. Het was echt van begin tot eind een super ding.
Dat is nu ook net het enige waar ik enthousiast van word. De rest kan me echt niet bekoren

Hij begint heel lekker, sust je langzaam in slaap en maakt je na 3 minuten weer wakker met een lekkere finale. Dit soort producten doen het niet voor mij, zo'n filmpje afkijken is amper te doen.

Ik heb eindelijk de moeite genomen om het helemaal af te kijken.
Vind er eigenlijk geen reet aan, te veel crackling. Gaat van mijn lijst af.

Hij begint heel lekker, sust je langzaam in slaap en maakt je na 3 minuten weer wakker met een lekkere finale. Dit soort producten doen het niet voor mij, zo'n filmpje afkijken is amper te doen.
Ben het met je eens, duurt erg lang zo. Heb m dit jaar wel, ik ga de boel opbreken en wat extras bij aan zetten

Back
Bovenaan