Event Royal Tears in Heaven

Geen absolute topper zo op beeld. Eerder een middenmoter. Maar ik krijg het idee dat in de straat dit helemaal goed gaat komen. Gelukkig voor 250,- kunnen kopen in de freak. Dikke prima. Tournament box kwam ook niet altijd even best over op afstand en werd uiteindelijk ook een bekende.

Laatst bewerkt:
Ik vond hem op de straatfilmpjes niet heel sterk overkomen en was daarom blij dat die gisteren bij Huisman geschoten werd.

Snap werkelijk waar niet dat er zo lyrisch over werd gedaan na afgelopen o&n. Zit totaal geen beleving in die bak, openingssalvo is nog leuk maar daarna komt de bak gewoon niet op gang.

Geen bijzondere effecten of kleurencombinaties en mis ook duidelijke tempowisselingen met een opbouw naar een finale.

• Like
Waarderingen: 3xh
Ik vond het een prima bak maar niet meer dan dat. Vond hem onregelmatig en beetje rommelig ook verder. Had ook het idee dat hij korter was. Maar verwacht dat dit een leuke box is is in de straat. We gaan het zien!

Wij stonden er gister ook naar te kijken met het idee hoe we deze zo goed vonden tijdens de jaarwisseling. Toen op een meter of 15 afstand, erg van genoten. Maar gister was het een leuke bak, maar niet meer dan dat. Zou hem dan ook niet nogmaals halen.

Back
Bovenaan