Flashing_Diamond
VWC lid
Iemand enig idee wat de afmetingen zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is geen langwerpige doos meer zag ik net. 2017 productie. Weet iemand hoe je aan de code ontdekt welk jaartal je hebt
Ik vind het zelf ook een hele vage doos/hele vage afmetingen.
zie er niets raars aan.. 3 hele dikke waaiers
Heb de cakes eruit gehaald en onderin doorgelont, maar ik vraag me af of de cakes nu goed staan. Gaan de wchoten hier goed uit komen? Ben bang dat de waaiers ekaar in de weg zitten en de schoten van ekaar gaan dwarszitten.. zie foto.. Iemand hier ervaring mee?
Bekijk bijlage 36632
even een vraagje...
ik heb ook de vierkante doos... kunnen de cakes gewoon in de doos blijven? of moet ik ze er uit halen? ben bang dat de tubes tegen de doos aan schieten.
Ik vond deze ook mooi! Merkte wel in al het geweld dat het 25 mm kaliber toch wel tegenvalt om 0000. Ik zal deze dan eerder vroeger in de avond schieten volgende keer maar die volgende keer komt er zeker!
Net alsof dat aan het aantal mm kaliber ligt. Alles wat je de lucht in jaagt is gewoon mooier op een iets wat rustiger tijdstip. Dit is een mooie bak met grote boeketten wat de lucht redelijk goed vult.