Event Mine Shell Mayhem 284's

Ben toch benieuwd wie hem dit jaar (weer) heeft aangeschaft? Ik heb hem voor 149 op de kop getikt en kan niet wachten!

Al een keer gestookt? Wordt dit jaar de eerste keer, ben benieuwd...

Nee, nog nooit afgestoken. Ook nog nooit gezien op een winkeliersdemo, wel op de importeursdemo van Rubro zelf. Ben erg benieuwd naar de bak. Lijkt me zeer imposant gezien zijn schietwijze!

Na de niet zo positieve reacties van vorig jaar op jet forum, vond ik dit toch echt een topper van de avond! Prachtige burst en spreiding! Alleen op sommige momenten was de vertraging tussen de cakes iets te lang...
Hierbij mijn straatfilmpje van o&n 2019/2020

Prima box dit en snap wat je bedoelt met de pauzes tussen de cakes. Wellicht dat je vraag in het vragen topic (klik) kan stellen, dan nemen wij het mee in het volgende bezoek.

Ook deze box heb ik afgelopen jaar in de straat gehad, maar door de mist heb ik hem tóch niet aangestoken... Ik stond in dubio, maar heb uiteindelijk gekozen het niet te doen omdat het zonde was. Helemaal niet erg overigens: hij staat te drogen voor komend jaar!

Echt een super bak! Mooie diverse effecten en schiet richtingen. Alleen jammer van de pauzes tussen de cakes. Dat zorgt voor mindere beleving. Mocht je hem ooit aanschaffen zou ik dat zeker proberen op te lossen.

Prima cakebox deze met een diversiteit aan effecten en afwisseling in tempo en schietrichtingen. Deze box geeft niet de grootste indruk, met de grootste effecten, maar is wel een zeer welkome aanvulling in ieder assortiment. Helaas is de laatste compound niet afgegaan op deze film, die hebben we later alsnog ontstoken.

Prima box inderdaad. Hij staat bij mij ook nog steeds op een lijstje met boxen die ik een keer moet hebben gehad :D Mooie afwisseling en ook nog wel bijzondere kleuren. Dat paars is werkelijk prachtig! Hij blijft op de lijst :wink:

De effecten zijn meer dan prima burst ook alleen op een of andere manier zit er niet echt een fijn tempo in .. nee deze laten we staan

jammer dat die vertragingen niet consistent zijn, de ene overloop gaat in 0.5-1 sec, de volgende makkelijk in 2 sec. Dat is zonde want is gewoon niet nodig. Kwaliteit is mooi afgaande op de straatfilmpjes maar de vertraging maakt er een rare beleving van.

Prima box deze, vertraging tussen de cakes kan je zelf verhelpen. Vind alleen wel dat er wat herhaling is in effecten en shapes, dat maakt 'm voor mij wat eentonig. Tijdsduur is wel lekker.

Weet iemand of dit een combi is van 25 en 30 mm? Twijfel namelijk tussen deze, de Triple x of de Armageddon.
Wil een lekker bakbeest voor aan de straat met veel variatie in zowel effecten als schietrichtingen en een lekker tempo.
Zit al dagen te tubben :)

Back
Bovenaan