Event Mine Shell Mayhem 284's

Wat een gruwelijke mooie bak dit. Heb ergens gezien dat de online voorverkoop €275 euro bedraagt. In deze box zitten dus 2 compounds, weet iemand of je deze 2 compounds ook met elkaar kunt doorlonten? Want zou natuurlijk het mooiste zijn als ie in de straat ook zo lekker door ramt.

Toch ook brute bak voor de grootgrutters hoor, hiermee blaas je de straat wel weg. Ben je ook meteen in korte tijd een hap uit je budget kwijt. Mooi om met een groepje te doen. Ik vind de smartie kleuren erin erg fijn, naast het brute tempo.

Twee compounds, dus de losse cakes in elk gedeelte zijn al verbonden, de 2 compounds zul je nog moeten verbinden, wrs gewoon door de reservelont aan lont 2e compound te plakken. Denk niet dat ze hun oude doorlontsysteem oid er op hebben, meen dat ze daarmee stopten.

Met een blok als deze heb je geen prof meer nodig! Echt een lekker tempo zit er ook in, dat mis ik bij de Skyline on Fire van Evolution. Als heeft die bak wel meer schoonheid erin. Maar heb deze al in een paar freakacties gezien voor een superprijs, dus voor de fans van grotere blokken echt goed te doen!

Welke tube maat is deze box staat max tube maat 30 wil dit zeggen dat de gehele box 30mm is of dat er ook 20 mm inzit??

En hierbij is de film van gisteren!

Vergeleken met de demo video van rubro zelf vind ik dit wel heel wat anders... tempo ligt echt de helft lager en andere effecten. Ligt dit eraan dat het compound is? dat er langere pauzes tussen zitten?

En heeft iemand toevallig ook de event super g-5000 gefilmd?

Wordt er niet echt warm van eerlijk gezegd, vaak kleine boeketten en de box is echt een ratjetoe. Zou hem zelf nooit kopen.

Back
Bovenaan