Event Mine Shell Mayhem 284's

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 929
Artikelnaam: EVENT MINE SHELL MAYHEM 284'S
Bruto Gewicht: 26500 gram
Netto kruitgewicht: 3472 gram
Aantal schoten: 284 schots - COMPOUND
Effectomschrijving: Rambak eerste klas! In deze vette box zitten twee compound delen. Zo zet jij met 284 shots de straat op de kop!
Max. tube diameter: 30 mm
Kartoneenheid: 1/2
Adviesprijs: € 349,00
O.a. te koop bij: Rubro.nl

929_Event_Mine_Shell_Mayhem_284S_Rubro_Vuurwerk-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Rubro vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vond dit ook een geweldige box, maar ik geloof nooit dat ook maar 1 van de nieuwe boxen zo in de straat komt als op de demo. Afwachten dus.

Ik zou de adviesprijs er niet voor gaan betalen, maar de freakacties van de laatste jaren kennende komt dat bij bepaalde winkels wel goed!

Geweldige box, dat wel! Dit zijn wel de producten die de koopdrang aanwakkeren bij mij! :D

Hele dikke lompe box die maar blijft gaan. Als je dit in de straat neer zet heb je een prima show van. Zeer benieuwd voor welke prijs deze aangeboden gaat worden, want zet hem wel op de lijst alvast.

Dit was echt één van de toppers van gisteravond. Wat een brute bak die maar doorgaat. Heel vet. Als die zo in de straat komt, heb je een regelrechte topper.

Deze ziet er toch erg gaaf uit, mooie effecten en verschillende schietrichtingen. Blijkt wel weer dat de elite brand lijn echt toppers zijn en deze past er mooi tussen:)

Mijn filmpje van gisterenavond.
Wat een toppertje deze bak! Mooie variaties en combinaties. Erg vlot. Wel fijn dat deze per één werd geschoten want anders zou hij er niet zo goed uitkomen volgens mij.

Nee. Ik vind alle Event boxen van dit jaar een ratjetoe aan gemixte effecten, voegt niks toe. Leuke grote rambakken om veel geld in 1 show de lucht in te schieten. Maar onderscheidende of vooruitstrevende vuurwerkkunst zie ik niet. Dat lukt Rubro dit jaar m.i. enkel met de Angry Red Hornet en de Malibu Magnet.

Back
Bovenaan