Event Mine Shell Mayhem 284's

En hierbij is de film van gisteren!

Op de laatste salvo's na vind ik het maar een karige en saaie bak. Rubro gebruikt echt veel te vaak dezelfde effecten in de diverse boxen die ze hebben. En helaas niet de mooiste of verrassendste.
Als hier nou nog wat horsetails cracklingwolkjes fluitjes etc in had gezeten was het al iets spannender. Het is nu kwalitatief hoogwaardig en saai.

Jammer genoeg bleef vanavond bij onze demo meer dan 1/3 deel van de cakes staan. Hierdoor hebben we helaas geen goed beeld van deze prachtbak kunnen geven.

Dat is wel ernstig!! En omdat het compound is kun je ze ook niet los aansteken de cakes neem ik aan? Hoop dat dit geen grote productie fout is...

Ik vind deze box op de film van DarkSoul toch best prima overkomen hoor. Leuke mixed bak, effectgrootte prima in orde, burst zo op film komt ook redelijk over. Een bak met een lange tijdsduur, variatie aan effecten. Misschien niet altijd even interessant voor ons liefhebbers, maar over het algemeen voor de consument een topper van een bak!

Filmpje volgt nog. Wat een enorme tegenvaller. Voor dat geld verwacht je echt veel meer. Vond hem enorm slapjes. Zeker niet voor herhaling vatbaar

Filmpje volgt nog. Wat een enorme tegenvaller. Voor dat geld verwacht je echt veel meer. Vond hem enorm slapjes. Zeker niet voor herhaling vatbaar

Ik sluit mij hier volledig bij aan, wat een trage bak en de uitwerkingen waren ook niet heel erg spectaculair. Blijft jammer dat de producten die soms op de demo's geschoten worden een iets ander uitwerking hebben dan de productie die verkocht worden, erg jammer.

Ik sluit mij hier volledig bij aan, wat een trage bak en de uitwerkingen waren ook niet heel erg spectaculair. Blijft jammer dat de producten die soms op de demo's geschoten worden een iets ander uitwerking hebben dan de productie die verkocht worden, erg jammer.

Dat is dus ook precies hetgeen wat mij zo tegenviel. Ik begrijp dat op de demo's alles een beetje is opgevoerd, maar om dan zo'n mega groot verschil in kwaliteit te hebben.... Sorry maar dan steek ik twee Transbombers voor nog geen €200 en wauw wat een show. Blijven meesterlijke bakken

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het wel een aardige bak. Mooie shapes en prima uitwerkingen.Pak komend jaar eentje die nog een jaartje langer heeft gedroogd en je hebt een prima bak voor het geld.

Traag? Vind hem niet super snel maar ook niet erg langzaam. Effecten zien er goed uit , goede volle boeketten kleuren wisseling is ook erg mooi top box

Tja is deze zijn geld waard? Persoonlijk geen haar op mijn hoofd die zou overwegen deze bak voor de adviesprijs aan te schaffen en ook niet voor de voorverkoop prijs. Maar gelet op de uitverkoopprijs op een aantal freaksites, zeker het overwegen waard.

Back
Bovenaan