Bulletworks
VWC lid
Jammer dat die nergens in het zuiden wordt aangeboden voor rond de 100 euro. 140,- is gewoon te duur. :(
Inderdaad bijna op elke (freak)shop beweren ze "Nu € 139,00 is in plaats van € 175,00"
Belachelijk gewoon... elk wel denkend mens weet dat hij overal 140 euro kost en je die cake voor dat bedrag nog wel in de losse verkoop kan krijgen.
Even Offtopic: Dat vind ik ook altijd wel jammer van die vuurwerk winkels dat ze zo weinig transparant zijn. Hoe kun je nou adverteren met een freak actie als deze, dat is gewoon een schande. Dan nog niet gesproken over het "gratis" vuurwerk in de voorverkoop(uitgezonderd cakes)

Ik wil geen reclame maken maar wat je zegt over die freak actie's in het zuiden klopt ook. Je hebt hier orthen, waarvan ik zelf vind dat ze echt slechte acties hebben als ik vergelijk met megavuurwerkfreaks die bijvoorbeeld 2 gram rubro cakes aanbieden voor 60/70 euro... of super stunts zoals immortal gold + 3x de Roar + 3x Heavy Legends voor €139,00 alleen om daar nou 200km voor te moeten rijden.