Event Immortal Gold 100s

Jammer dat die nergens in het zuiden wordt aangeboden voor rond de 100 euro. 140,- is gewoon te duur. :(

Inderdaad bijna op elke (freak)shop beweren ze "Nu € 139,00 is in plaats van € 175,00"
Belachelijk gewoon... elk wel denkend mens weet dat hij overal 140 euro kost en je die cake voor dat bedrag nog wel in de losse verkoop kan krijgen.

Even Offtopic: Dat vind ik ook altijd wel jammer van die vuurwerk winkels dat ze zo weinig transparant zijn. Hoe kun je nou adverteren met een freak actie als deze, dat is gewoon een schande. Dan nog niet gesproken over het "gratis" vuurwerk in de voorverkoop(uitgezonderd cakes):bonk: Maargoed...

Ik wil geen reclame maken maar wat je zegt over die freak actie's in het zuiden klopt ook. Je hebt hier orthen, waarvan ik zelf vind dat ze echt slechte acties hebben als ik vergelijk met megavuurwerkfreaks die bijvoorbeeld 2 gram rubro cakes aanbieden voor 60/70 euro... of super stunts zoals immortal gold + 3x de Roar + 3x Heavy Legends voor €139,00 alleen om daar nou 200km voor te moeten rijden.

Bulletworks: Hiermee doe je Orthen te kort. Orthen heeft de 4 Seasons afgelopen maanden voor 89 euro aangeboden en de Immortal Gold voor 99 euro. Prachtige prijzen. Ik begrijp heel goed dat Orthen de prijzen verhoogd in November/december, want uiteindelijk moet er geld in het laadje komen. De gewone consument heeft de kennis niet, die de freaks wel hebben. De echte freaks kopen toch in de loop van het jaar vuurwerk tegen mooie prijzen. Ik heb de Zena Mayhem voor 47 euro, Colour box 49 euro en Zena cake box voor 58 euro. Daar zou ik rond deze tijd het dubbele voor kwijt zijn.

Ik kijk heel erg uit naar de Immortal Gold, heb hem nog nooit gehad, vond hem altijd te duur bij de lokale verkoper.

Ik heb daarom voor het eerst besteld bij Orthen dit jaar (half uurtje rijden). De Immortal Gold voor 99 euro en de Transbomber voor 75 euro. Scheelde me 64 euro in vergelijking met de lokale Rubro verkoper. Welke altijd de zogenaamde 'geweldige actie' prijzen hanteert. Toen ik een paar maanden geleden vroeg waarom ze geen freakacties willen/kunnen doen kreeg ik het antwoord; we vinden de prijzen al goedkoop genoeg haha. Resultaat; we slaan ze mooi over dit jaar!

Ik hoop nog steeds dat er over een aantal jaar een nieuwe zaak in Utrecht bij komt: 'Vuurwerk Outlet Utrecht' haha. Het is mij namelijk wat te ver om naar Groningen te rijden!

Volgens mij is er een omlabeling:
GOLD FINGER 100'S EXP (Vuurwerkdiscount)

Vuurwerkdiscount Goldfinger 100's is exclusief gemaakt voor Vuurwerkdiscount! Dit professionele 2 KG blok schiet A-klasse kruit. De eindeloos gouden palmen doen je versteld staan! Unieke prijs kwaliteit verhouding!

---------------------------------------

Weet iemand of er ergens (liefst in de zuidelijke helft van het land) nog een mooie actie komt op de Immortal gold? Ik wil 'm namelijk graag hebben, en heb nog zo'n 90-110 euro over in mijn budget. Alvast bedankt!

Back
Bovenaan