Event Immortal Gold 100s

Ik vind hem super op bovenstaande film!
Ik denk dat we na oud en nieuw zwaar onder de indruk gaan zijn van deze bak, als je 5 meter voor deze bak staat, sta je met open mond, ik schiet hem ook per 2 tegelijk! heerlijk, kan niet wachten.
en dat hij op de eerdere films beter is, tja,, dat is bijna altijd zo bij de eerste product samples.
Voor mij is dit tot nu toe gewoon een toppertje.

Hoe groot zijn de boeketten,nou in verhouding met 15 gram per tube? Dat is iets,wat ik me ook afvraag. Kruitgewicht 1954 gram,19,54 gram per tube. Alleen,waar is de mine of fontein? Ja nogmaals,wil antwoorden. Het is ook niet om te zeiken,wil puur de waarheid,en niks minder. Kan net zo goed 15 gram per tube inzitten,denk ik dan.

Je ziet alleen de boeketten, die toch absoluut groot en vol waren.

Ik stond op een meter of 60 afstand en omdat ik aan de late kant was voor de demo, heb ik niet het beste plekje kunnen kiezen om te filmen. Had geen vrij zicht op t schietveld, er stond een gebouw in de weg, dat wilde niet opzij gaan.... :P

misschien is het goed om te weten dat de boeketten niet zozeer groter zijn geworden, maar wel voller.
Voor een echt groot boeket heb je een grotere burstlading nodig. Die burstlading is niet veranderd.
Wat ze dus doen is meer "sterren" er in stoppen, zodat de boeketten voller zijn.
En ik moet eerlijk zeggen dat dit bij deze cake wel naar voren komt. Ik vind de boeketten voller lijken dan bij oudere cakes. Misschien is het verbeelding, maargoed dat is mijn beleving.
greetzzz

Nou, met de immortal gold is er echt niks mis!

Geweldige potten. Diegene die nu nog steeds zeuren snap ik echt niet. Zulke potten waren er in Nederland (voor hoelang ik op de aarde ben) op de Nederlandse markt nog nooit. En met het doorlonten is toch prima als er beetje vertraging bij zit. Des te langer je kan genieten van deze mooie pot! (of je maakt de lont kleiner)

Nu kan je deze pot als een echte vent in een Nederlandse winkel halen en vrolijjk ermee weg rijden. En nog steeds is het voor sommige niet goed. Want ja, dit komt toch echt goed tegen professioneel vuurwerk aan.

Ik heb er 1 besteld, en daar ben ik blij mee.

En als laatst... in je straat merk je niet eens dat boeketten nu voller of juist niet voller zijn, omdat je dan van zo een dichtbije afstand bent, dat je niet eens er meer op gaat letten. Van afstand kan je natuurlijk hartstikke goed zien hoe het eruit ziet, maar je voor je straat? Dan is dit een geweldige pot. Chapeau Rubro!

De omvang van de boeketten zijn immens groot. Bij het filmpje van aftershock lijkt het wel dat de golden palmen de grond raken zo groot. ( dat moet je natuurlijk ook niet hebben in je straat )
naja ik heb hem besteld. ben benieuwd.

Nou, met de immortal gold is er echt niks mis!

Geweldige potten. Diegene die nu nog steeds zeuren snap ik echt niet. Zulke potten waren er in Nederland (voor hoelang ik op de aarde ben) op de Nederlandse markt nog nooit. En met het doorlonten is toch prima als er beetje vertraging bij zit. Des te langer je kan genieten van deze mooie pot! (of je maakt de lont kleiner)

Nu kan je deze pot als een echte vent in een Nederlandse winkel halen en vrolijjk ermee weg rijden. En nog steeds is het voor sommige niet goed. Want ja, dit komt toch echt goed tegen professioneel vuurwerk aan.

Ik heb er 1 besteld, en daar ben ik blij mee.

En als laatst... in je straat merk je niet eens dat boeketten nu voller of juist niet voller zijn, omdat je dan van zo een dichtbije afstand bent, dat je niet eens er meer op gaat letten. Van afstand kan je natuurlijk hartstikke goed zien hoe het eruit ziet, maar je voor je straat? Dan is dit een geweldige pot. Chapeau Rubro!

Het gaat mij niet om de tijd tussen de blokken. Dat kan je verwachten maar de tijd tussen de schoten in het begin.

Wellicht hebben we elkaar allemaal zo lopen opjagen de afgelopen maanden over dit blok dat hij voor een aantal mensen alleen nog maar kan tegenvallen.

Daarnaast de continue vergelijking met prof-blokken waar ook iedereen een mening over heeft. Dit bij elkaar creëert voor sommigen een anticlimax. Is ook begrijpelijk.

Blok zelf is niks mis mee. Lijkt me een prachtig blok voor in de straat maar ik neem hem niet. Ieder zijn eigen ding.

Het gaat mij niet om de tijd tussen de blokken. Dat kan je verwachten maar de tijd tussen de schoten in het begin.

Wellicht hebben we elkaar allemaal zo lopen opjagen de afgelopen maanden over dit blok dat hij voor een aantal mensen alleen nog maar kan tegenvallen.

Daarnaast de continue vergelijking met prof-blokken waar ook iedereen een mening over heeft. Dit bij elkaar creëert voor sommigen een anticlimax. Is ook begrijpelijk.

Blok zelf is niks mis mee. Lijkt me een prachtig blok voor in de straat maar ik neem hem niet. Ieder zijn eigen ding.

Oke, ja die zijn wel traag in het begin, maar dat vind ik juist wel cool haha. Maar dat verwachtte ik ook omdat ik steeds bij demo naar het rechter filmpje keek.

Nee precies, is gewoon prima voor de nederlandse markt. Zou 1, 2, 3 idd niet weten welk ander blok voor deze prijscategorie en effecten beter is. En dan nog een discussie om 0,50 gram meer per tube... kom op zeg, haha!:D

Nee precies, is gewoon prima voor de nederlandse markt. Zou 1, 2, 3 idd niet weten welk ander blok voor deze prijscategorie en effecten beter is. En dan nog een discussie om 0,50 gram meer per tube... kom op zeg, haha!:D

Inderdaad voor Nederlands vuurwerk prachtig blok met prima prijs/ kwaliteitsverhouding. Hoeveel kruit er ook in een tube zit. Ook als het niet je smaak is valt dat niet te ontkennen.

Geloof absoluut niet dat iemand hier een miskoop aan hebt.

Bijna iedereen is hier zo over te spreken, ik helaas niet zo. ik vind de demo films heel mooi, ja de linker kant vind ik mooi, dit zijn er helaas 2. als ik dan na de rechter kant kijk, denk ik nee. dit tempo is gewoon telaag. voor die 130 koop ik dan toch liever wat anders. maar de effecten zijn wel mooi en breed, alleen dat tempo is het niet voor mij.

Jep, heb je gelijk in. Mja als je realistisch kijkt, dan kan dat ook haast niet. Zeker niet met het aantal schoten en zeker niet voor de prijs voor de nederlandse consument. Ik heb mijn budget ook aan moeten passen, maar ach.. just do it:D. Kan je toch langer genieten.

Garden of Eden gaat volgens mij wel sneller.

Vanavond geschoten tijdens de demo van Ed Raket. Het is een erg mooie cake met verschillende gouden effecten. De cake is natuurlijk een stukje minder dan op de demo van Rubro zelf. Maar als je deze in de straat afschiet zal het zeker niet tegenvallen.

Topfilm, dank je!
Ik vind hem op de diverse films echt prima overkomen en weet dan wel zeker dat ie in de straat een show zal geven, kijk er al naar uit!! :D

Serieus, als deze in de straat staat ben je echt wel tevreden. Ik tenminste.
Alleen al als de schoten de lucht ingepompt worden. Dat geeft al een kick met die salvo's.
Nu sta je er echt ver vanaf, maar op 15 meter afstand? dDat wordt knalluuhhh..
Heb er zin in.
greetzz

Ik moet zeggen dat ik toch wel zit te kwijlen bij die goudgevulde salvo's...
Het Ed Raket filmpje brengt dit prachtig in beeld.
Heb 'm (nog) niet gekocht. Zit nu wel heel erg te twijfelen.
Is deze nog ergens te krijgen (voor 139 euri)?

Ja is gewoon perfect deze box. Voor wat betreft het effect.
Goede boeketten, goede prijs, tijdsduur is oke.

De winkels die ik kijk zijn ze uitverkocht:P...dus zou het niet weten verder.

Hierbij mijn filmpje van een demo in Bergen op Zoom

Duidelijk te zien dat dit echt een topper van een cake is!

Vanavond ook de Immortal Gold aanschouwt bij de demo van Ed Raket en ik vond hem aardig.
Werd er niet enthousiast van.

http://www.youtube.com/watch?v=V04MTP__snw&feature=youtu.be

Ik heb de verregende versie bij de demo van Valk gezien en werd er alles behalve enthousiast van. Aangezien er genoeg over gezeurd is heb ik er maar niet over vermeld. Nu ik dit filmpje zie moet ik toch wel bekennen dat hij er zo op film er goed uitziet hoor! Wanneer je dit in de straat afsteekt kun je echt wel wat 'oeh' en 'aah' ver wachten.

Back
Bovenaan